A Check Point második negyedéves eredményei: emelkedő bevételek

Kovács Attila, 2010. július 24. 10:18

A Check Point Software Technologies Ltd.bejelentette a 2010. június 30-ával lezárt második negyedévre (10Q2) vonatkozó pénzügyi eredményeit.

Jelentős a növekedés az értékesítés terén. Ennek köszönhetően, a tervezettnél nagyobb mértékben emelkedtek a cég bevételei. A
növekedés valamennyi termékcsoportban és a világ minden részén érzékelhető volt.

A legfontosabb pénzügyi eredmények

Teljes bevétel: 261,1 millió dollár, ami 17%-os növekedést jelent a 2009. második negyedévének 223,6 millió dolláros eredményéhez képest.

Működési eredmény GAAP: 122,1 millió dollár, ami 41%-os növekedést jelent a 2009. második negyedévének 86,7 millió dolláros eredményéhez képest.

Működési eredmény nem-GAAP: 144,7 millió dollár volt, ami 24%-os növekedés a 2009. második negyedévében elért 116,4 millió dollárhoz képest. A nem-GAAP üzemi eredményhányad 55%, míg 2009 második negyedévében 52% volt.

Nettó bevétel és bővített egy részvényre jutó hozam GAAP: a GAAP nettó bevétel 102,9 millió dollár, ami 36%-os növekedés a 2009. második negyedévében elért 75,6 millió dollárhoz képest. A GAAP bővített egy részvényre jutó hozam 0,48 dollár volt, ez 33%-kal magasabb, mint 2009. második negyedévében (0,36 dollár).

Nem-GAAP nettó bevétel és bővített egy részvényre jutó hozam (EPS): a nem-GAAP nettó bevétel 122,4 millió dollár volt, ami 21%-os növekedés a 2009. második negyedévében elért 100,9 millió dollárhoz képest. A bővített egy részvényre jutó hozam 0,58 dollár volt, ami 21%-os növekedés 2009. második negyedévének 0,48 dolláros eredményéhez képest.

Jövedelemelhatárolás: 2010. június 30-án 414,8 millió dollár, ami a 2009. június 30-i, 362,1 millió dolláros jövedelemelhatároláshoz képest 15%-os növekedés.

Cash Flow: A működésből származó cash flow 148,9 millió dollár volt, ami 32%-os növekedés a 2009. második negyedéves 112,7 millió dollárhoz képest.

Részvény-visszavásárlási program: 2010. második negyedéve során a Check Point 1,5 millió részvényt vásárolt, 50 millió dollár összértékben.

Készpénzegyenlegek és piacképes értékpapírok: 2010. június 30-án 2141 millió dollár volt, amit 511 millió dollárral több, mint a 2009. június 30-i 1630 millió dollár.

A legfontosabb üzleti eredmények

A Check Point DLP megoldásának (adatszivárgás elleni védelem) bevezetése

A Liquid Machines felvásárlása - A bostoni központú vállalat termékei megvédik a különböző dokumentumokban tárolt szellemi tulajdont és az érzékeny információkat a jogosulatlan használattól, módosítástól, lopástól és az adatvesztéstől.

Új SmartEvent Software Blade - Egységes biztonság-felügyeleti megoldás, ami lehetővé teszi a különböző pontokon - tűzfal, IPS, DLP és végpontok -  felbukkanó biztonsági fenyegetések egységes áttekintését.

Antivírus és URL Filtering teljesítménynövelés - A technológia akár a nyolcvanszorosára növeli a software blade-ek teljesítményét ezen működési területeken.

Nagyobb teljesítményű berendezések - Új belépőszintű, gigabites teljesítményű berendezések. Emellett növelték a már meglévő berendezéseik (az UTM-1 130, a 270, az 570, az 1070 és a 2070 sorozat) teljesítményét - akár négyszeres tűzfalteljesítmény és négyszer annyi másodpercenkénti csatlakozás.

Új ingyenesen elérhető tűzfal - A ZoneAlarm ingyenes tűzfal új kiadása tartalmazza az ún. DefenseNet szolgáltatásokat, amelyek automatikusan elemzik a rosszindulatú programokat.

Kulcsszavak: Check Point +mérleg

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01