LG-Red Bull Racing összefogás Formula 1-ben
Az új, több szezonra szóló megállapodás tovább bővíti az LG sikeres kapcsolatát a versenysorozattal. A Formula 1 Nemzetközi Partnere és A Formula 1 Technológiai Partnere címek tulajdonosaként az LG márka jelenléte ugrásszerűen megnőtt ebben a sportágban, melyet világszerte rendszeresen a legtöbben kísérnek figyelemmel a képernyők előtt. Az LG legújabb termékeivel támogatja a Red Bull Racing istállót, mind a versenypályán, mind a csapat központjában.
A szezonban eddig öt győzelmet szerző és a világbajnoki címre esélyes Red Bull Racing, illetve pilótái, Sebastian Vettel és Mark Webber páratlan sikert értek el 2009-ben, hiszen mind az egyéni, köszönhetően Vettel-nek, mind a konstruktőri világbajnokságban a dobogó második fokára állhattak fel. A 2010-es idényben a csapat Webber révén jelenleg harmadik helyen áll az egyéni és második helyen a konstruktőri világbajnoki versenyben.
Kapcsolódó cikkek
- LG Optimus Vu: kijelzőből ötös
- Edward Norton és Daria Werbowy a PRADA phone by LG 3.0 arcai
- Sokoldalú LED-es megoldású kijelzők az LG-től
- Egymillió eladott LG Optimus LTE
- LG E400 – Android 145 dollárért
- LG Optimus Pad LTE — az LG első hipergyors nettel bíró táblagépe
- LG X3: Tegra 3 és HD kijelző
- Az LG új, 3D-s IPS monitorcsaládja a CES-en
- Új LG CINEMA 3D Smart TV funkciók és kiegészítők
- 140 centiméter képátlójú LG OLED tévé a CES-en
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Itt a Bridgestone új négyévszakos defekttűrő gumiabroncsa
A Bridgestone továbbfejlesztette a prémiumkategóriás négyévszakos túraautó-abroncsát az egyedülálló DriveGuard Run-Flat (RFT) defekttűrő technológia beépítésével. Ezen újításnak köszönhetően a járművezetők egy defekt esetén még további 80 kilométert is megtehetnek akár 80 km/órás sebességgel, így biztosítva számukra a teljes biztonságot, kényelmet és nyugalmat. Az elektromos járművekre is alkalmas Turanza All Season 6 ENLITEN a DriveGuard RFT-vel felszerelve kiváló fékteljesítményt nyújt bármely évszakban, különösképp hó- és futásteljesítményt tekintve.
Ismét piacvezető lett a Huawei
A Huawei lett a világ leggyorsabban növekvő viselhető okoseszköz márkája 2024 első negyedévében a Canalys piackutató cég szerint. A márka folyamatos innovációval erősíti piaci pozícióját, legújabb termékei, többek között a Magyarországon is elérhető HUAWEI WATCH FIT 3 és a HUAWEI WATCH 4 Pro Space Edition okosórák a felhasználók igényeire fókuszálva, sokoldalú funkcionalitással szélesítik a termékek palettáját.
A Continental élesben teszteli szuperszámítógépét
A Continental első alkalommal építette be tesztjárműbe, nagy teljesítményű számítógépét (HPC). Ezzel lehetővé vált számos funkciónak, mint például a vezetésbiztonsági rendszerek, az automatizált parkolás, vagy a holisztikus mozgásvezérlés egy járműalkalmazásban történő elhelyezése.
Formatervezésiminta-oltalom védi a Széchenyi István Egyetem világrekorder autóját
A győri Széchenyi István Egyetem kiemelt figyelmet fordít szellemi vagyonának védelmére: az intézmény kutatóinak és hallgatóinak munkáit bejegyzett szabadalmak, mintaoltalmak és védjegyek sora óvja. Ezúttal a SZEnergy Team háromszoros világbajnok autójának alakját helyezték formatervezésiminta-oltalom alá, amely jogilag is garantálja, hogy a hallgatói mérnökcsapat nyerő karosszériája a jövőben is utánozhatatlan maradjon.
Kétméteres tévét venne a magyar, ha nem számítana az ár
Kitört a fociláz, a nagy sportesemények környékén pedig jellemzően fellendül a kereslet a televíziók iránt is. De milyen tévét vásárolnának a magyarok, ha nem lennének anyagi korlátaik, és ehhez képest milyen készülékkel rendelkeznek most? Az LG Magyarország friss országosan reprezentatív felmérést* készített a magyarok tévévásárlási és -használati szokásairól, amelyből az is kiderül, hogy milyen szempontok alapján döntünk a vásárláskor, és mire használjuk a készülékeinket.