Magyar fejlesztésű ajánlórendszer sikere New Yorkban
A budapesti központú Scarab Research bejelentette, hogy a FreshDirect (freshdirect.com), New York állam legnagyobb online élelmiszer-kereskedője új, személyre szabott termékajánló szolgáltatást indít, mely a Scarab Enterprise ajánlórendszer teljesen testreszabott verziójára épül.
A döntés nagy büszkeségre ad okot a Bookline.hu internetes áruházat is ügyfelei között tudó Scarab Research számára. Az eladások számát tekintve a FreshDirect forgalma nagyobb, mint a tíz legnagyobb magyar online kereskedőé együttvéve, miközben mindig a legfrissebb árut és a legjobb kiszolgálást nyújtja vásárlóinak. A FreshDirect több mint egy évig kutatott a legjobb termékajánló megoldás után, több mint tucatnyi konkurens ajánlórendszert vizsgált meg, míg végül a Scarab technológiája mellett döntött.
A most bevezetett szolgáltatás hosszú távú partneri kapcsolat kezdetét jelenti. A Scarab Research ezalatt tovább optimalizálja a FreshDirect ajánlórendszerét, és kiterjeszti az ajánlásokat a FreshDirect minden felhasználója számára.
Kapcsolódó cikkek
- A NEXON ügyfeleinél nem probléma a nyugdíjpénztári változások számfejtése
- Microsoft Dynamics CRM Online
- Orosz rakétacégbe csapódott az SAP
- Közel ezer hazai kkv állt át a rEVOLUTION programok legújabb verzióira
- Amerikai Szövetségi Légügyi Hatóságnál az IFS Applications
- „Just Right IT”portfólió kisvállalatoknak
- Agrár vállalkozásoknak fejleszt informatikai rendszert a Humansoft
- Automatikus Portarendszert fejleszt az Alvicom
- Noreg Margaréta: hazai fejlesztésű kártyamenedzser rendszer
- Egységes és teljes üzletifolyamat-kezelés Oracle módra
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.