Videópályázat a jövő Budapestjéről
Ha a városban él, tanul, vagy dolgozik, valószínűleg sokszor szembesült már a városi élet számos logikátlanságával, a lehetőségeink nem optimális kihasználásával, a városi rendszerek nem hatékony működésével. Ha ezeket látva valaha is azt gondolta magában, hogy jobban csinálná, tudna megoldásokat, hatékony módszereket mutatni a városnak, akkor a Smarter Cities videópályázat keretein belül most mindezt megoszthatja a világgal.
Az IBM Magyarország legújabb, közel két hónapon át futó pályázata a cég Facebook oldalán zajlik, ahol rövid, legfeljebb kétperces videók formájában mutathatja meg bárki, hogyan kezelné a mindennapi városi életet érintő gondokat. A pályamunkákat a magyar internetes közösség neves bloggereiből és szakembereiből álló zsűri értékeli, s a dobogósok között komoly ajándékok találnak gazdára: a harmadik helyezés egy Sony Ericsson mobiltelefont, míg a második egy Lenovo Netbookot ér, a győztes jutalma pedig egy vadonatúj Apple iPad. Egyedülálló módon azonban most az is ajándékban részesülhet, aki nem indul a pályázaton, viszont megosztja a verseny hírét Facebookon, vagy Twitteren -közöttük a Microsoft új Xbox 360 250GB konzolját sorsolnak ki. Ezen kívül a közönségkedvenc videót (a legtöbbet lájkolt) is jutalmazzák egy Fujifilm digitális fényképezővel.
A Smarter Cities videóverseny széles témakörben várja az újító szellemű, kreatív megoldásokat. Nem talál parkolóhelyet? Nem várja be a HÉV a metrót? Megint lekéste az előadást, mert dugóba került? Elveszett a bürokrácia útvesztőjében? Hatékonyabban tudná felhasználni az energiát otthonában, ha online követhetné saját fogyasztását? Ez még csak néhány, azokból a problémákból, melyek egy-egy videó témáját képezhetik.
Kapcsolódó cikkek
- Több mint félszáz cég és új innováció az Invitel pályázatán
- Online marketinggel a budapesti Állatkertért
- Nincs üzleti siker innováció nélkül
- Stílus és megosztás – Canon IXUS 510 HS és IXUS 240 HS
- Öt pályázó jelentkezett a 26 GHz-es sáv elnyerésére
- A Magyar Telekom 2 db 1 MHz szélességű frekvenciablokkot nyert a 900 MHz-es frekvenciaárverésen
- A Magyar Posta konzorciuma nyerte a 900 MHz-es frekvenciasávot
- Pályázatok a biztonságos internet használatról
- Feljövőben a digitális videótárak
- Amatőr fotósok is pályázhatnak az Év Esküvőfotósa címre
Digicam ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Innovatív technológiával és szakértelemmel inspirálja a Sony a jövő generációját
Nagy sikerrel rendezték meg a Sony és a Down Alapítvány közös nyári táborát, melynek keretében a részt vevő értelmi fogyatékossággal élő gyerekek és fiatalok megtanulhatták a Sony által rendelkezésre bocsátott fényképezőgépek és kamerák alapszintű használatát. Az együttműködés még tovább folytatódik idén egy vidéki fotós túrával és egy kiállítással.
Kisebb, könnyebb és gyorsabb az új Sony objektív
A Sony bejelentette az FE 85mm F1.4 GM II (SEL85F14GM2) prímobjektívet, amely a nagy felbontást és lenyűgöző bokeh hatást kivételes módon, kompakt házban ötvözi a gyors autofókusszal (AF). A második generációs objektív megörökli a bokeh hatás és a felbontás magas szintű kombinációját, amely az első generációs típusnál már komoly elismerésnek örvendett, és ráadásként a legújabb technológiákat is alkalmazza.
A ViewSonic megnyitja a nevezést az 5. ColorPro Awards: Momentumra
A ViewSonic Corp.*, a vizuális megoldások egyik globálisan vezető vállalata nagy örömmel indítja útjára a várva várt ColorPro Awardsot, amely zsinórban ötödik éve jelzi a vállalat elkötelezettségét az alkotók inspirálása és képességeik növelése iránt világszerte. Az idei tematika, a „Momentum”, arra hívja fel az alkotókat, hogy a lendület határtalan energiáját felhasználva, annak megállíthatatlan hullámát meglovagolva haladjanak álmaik és törekvéseik horizontja felé. A pályázatokat 2024. szeptember 24-ig lehet benyújtani.
Új generációs kamerakészlet tartalomgyártóknak
Debütált a ZV-E10 II, a Sony legnépszerűbb tükör nélküli ZV-E10 kamerájának második generációs verziója. Az eredeti ZV-E10 a Sony videós tartalomgyártóknak szánt ZV kamerasorozata alappilléreként könnyű, kompakt, sokoldalú eszközt kínált kezdő és haladó tartalomgyártóknak egyaránt. Az új ZV-E10 II rendelkezik az eredeti kamera tartalomgyártók által kedvelt összes funkciójával – mint például a „Creative Looks” beállítással, a „Product Showcase Setting” móddal, a „Background Defocus” funkcióval és az oldalra nyitható, változtatható szögű képernyővel –, ugyanakkor még kifinomultabb és felhasználóbarátabb lett.
A HONOR és a Rankin meginvitálja az európaiakat, hogy osszák meg a hangulatukat
A HONOR, Európa leggyorsabban növekvő okostelefon márkája ma részletezte, hogy mit is takar együttműködése Rankinnal, az ikonikus fotóssal. Rankin olyan hírességeket fotózott, mint II. Erzsébet királynő, David Bowie és Kate Moss.