10millió eurós befektetés a Mall.hu-ba
A Magyarországon működő Mall.hu anyavállalata, a lengyel Netretail Holding további négy országban, Csehországban, Németországban, Szlovákiában és Lengyelországban van jelen. A csoport webáruházai a fogyasztói elektronikától kezdve a sportfelszerelésekig hatszáz különböző kategóriában kínálnak termékeket a több mint 1.000.000 regisztrált vásárló, valamint a mintegy napi 100.000 érdeklődő számára. Az elmúlt pénzügyi évben, ami 210. március 31.-ig tartott, a cég konszolidált bevétele elérte a százmillió dollárt. Az Intel Capitalnak ez már a második befektetése a Netretail Holdingba.
Az Intel 1991 óta több mint 9,5 milliárd dollárt fektetett be több mint 1.050 cégben a világ több mint 47 országában. A kezdetek óta hozzávetőleg 175 portfóliójában lévő cég jutott ki a világ valamely tőzsdéjére, és további 241 céget vásároltak fel más társaságok.
Az MCI csoport eddig 39 befektetési projektet hajtott végre. Jelenleg Lengyelországban, Csehországban és Szlovákiában vannak közvetlen befektetései, de nyitnak Magyarország és Románia felé is: 1999. január 1-től 2010. június 30-ig az MCI nettó belső megtérülési rátája 19,84 százalékos volt. Az MCI-t 2001 óta jegyzik a varsói értéktőzsdén.
Kapcsolódó cikkek
- Obama látogatása az Intelnél
- Történetének legsikeresebb évét zárta az Intel
- Bevételi rekordot állított fel az Intel
- Az Infineon eladta mobiltelefon-alkatrész üzletágát az Intelnek
- Kevesebb nyereségre számít az Intel
- Az Intel megveszi az Infineon mobilcsiprészlegét?
- Az Intel tulajdonába kerül a McAfee
- Történetének legjobb első negyedéves eredményét könyvelte el az Intel
- Az Intel pénzén végre nyereséges az AMD
- Maga az AMD-menedzser sem venne AMD-gépet
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.