A GTS Central Europe egységesíti leányvállalatai nevét
A GTS-Datanet új neve: GTS Hungary
A GTS Central Europe (“GTS”) leányvállalatai 2010. október 1-jétől egységes nevet és arculatot öltenek. A változásoknak megfelelően a GTS-Datanet, a GTS csoport magyarországi leányvállalata a fenti időponttól kezdve GTS Hungary néven érhető el. A név és vállalati arculat régiós szintű egységesítése jelentős lépés abba az irányba, hogy a GTS csoport Közép-Kelet Európa vezető integrált távközlési megoldásokat és adatközponti szolgáltatásokat nyújtó szolgáltatójává váljon. A GTS márka egységesítése megkönnyíti az ügyfelek számára a vállalat beazonosítását a régió különböző országaiban, hangsúlyozza a cégcsoport leányvállalatainak összetartozását, és a reklámkampányok összehangolása révén a marketing költségek optimalizálásához is hozzájárul.
A GTS csoport leányvállalatai 2010. október 1-jétől a következő neveken érhetők el: GTS Czech, GTS Hungary, GTS Poland, GTS Slovakia. A romániai leányvállalat, a GTS Telecom neve nem változik, mivel a román törvények nem teszik lehetővé a GTS Romania név használatát. A névváltással a GTS csoport egyedülálló, kiváló minőségű üzleti szolgáltatásait kívánja hangsúlyozni, amelyek a teljes régióban hozzáférhetők. A változás emellett hozzájárul a marketing költségvetés hatékonyabb felhasználásához, és ezzel növeli a cégcsoport hatékonyságát.
“Leányvállalataink szoros együttműködésének, valamint régiós távközlési szolgáltatóként való ismertségünk növekedésének köszönhetően az ügyfeleink számára egyértelmű üzenetet közvetítünk: Közép-Európa területén bárhol számíthatnak ránk. Ez az üzenet a névváltással és a GTS márka egységesítésével válik teljessé, lezárva azt a folyamatot, amelynek eredményeként a GTS csoport egy teljes régiót lefedő, a külvilág számára egységes és jól felismerhető arculattal rendelkező távközlési szolgáltatóvá válik majd” – mondta el Adam Sawicki, a GTS csoport ügyvezetője.
A GTS csoport országaiban korábban a standard kék-narancs színű GTS logó különböző verziói voltak láthatóak, mostantól azonban minden leányvállalat ugyanazt használja majd. A logó narancssárga csíkja a felkelő napot jelképezi, színe egyben az innováció szimbóluma is. A sötétkék konzervatív szín, üzleti jelleget sugall. A sötétkék négyzet jobb felső sarka egy felfelé mutató nyilat formáz. Az egységes márka és arculat részeként minden marketing anyag megújul, ideértve a cégcsoport honlapját is.
Kapcsolódó cikkek
- Stratégiai együttműködést írt alá a spanyol Telefonica és a kínai China Unicom
- Lenovo-NEC egyesülés a láthatáron
- Nőtt az AMD profitja a negyedik negyedévben
- A vártnál jobb eredményeket közölt a Google
- Az Adobe felvásárolta a vezető adatkezelő platformot fejlesztő Demdex vállalatot
- A vártnál gyengébb eredmények a Sony Ericssonnál
- Új leányvállalattal bővíti kínai tevékenységét az Infineon
- Tíz milliárd dollár feletti bevételt vár az eBay
- Új ügyvezető a Ricoh Hungary élén
- A vártnál jobb eredmények az IBM-nél
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.
EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere.
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede kínálja ezt az átvételi módot, ami 12 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az egyre növekvő kereslet az egyik fő oka lehet a szolgáltatók kapacitásproblémáinak – állapította meg a Nagy Webáruház Felmérés.
A digitális technológiák jelentik a jövő oktatásának alapját
Okostanterem, szupergyors Wi-Fi és innovatív tárolási megoldások – többek között ezek a technológiai fejlesztések alakíthatják az egyetemi oktatás és -kutatás jövőjét. Az Óbudai Egyetem és a Huawei Technologies „Digitális fokozatváltás a felsőoktatásban” című közös rendezvényén a digitális oktatás legújabb trendjeit és a Huawei legfejlettebb megoldásait mutatták be, amelyek hatékonyabbá és interaktívabbá tehetik a tanulási környezetet. Az Óbudai Egyetemen már telepítési fázisban lévő Wi-Fi 7 hálózati technológia például négyszer gyorsabb adatátvitelt kínál, míg a mesterséges intelligencia és a felhőalapú megoldások a személyre szabott oktatást és nemzetközi kutatási együttműködéseket támogatják.
TECHXPO 2024: Már közel 360 ezren töltötték le a Digitális Állampolgár mobilalkalmazást
Megnyitotta kapuit a TECHXPO 2024, Közép-Európa legnagyobb tech csúcstalálkozója Budapesten. A négynapos rendezvény fajsúlyos nemzetközi konferenciaprogrammal indult, melynek nyitóelőadását Rogán Antal, a Miniszterelnöki Kabinetirodát vezető miniszter tartotta a Digitális Állampolgárság témájában. Előadott még a konferencián többek között Gerd Leonhard, a világ TOP 10 jövőkutatóinak egyike, Hong-Eng Koh, a Huawei Technologies globális közszolgálati iparági vezető kutatója, illetve Bojár Gábor, a Graphisoft alapítója is.