Egyre többen választják otthoni használatra a mobilinternetet
A Telenor hétfői közleménye szerint, bár a mobilinternetről van szó, a legtöbben ezt is otthon használják.
A kutatás szerint annak ellenére, hogy a szolgáltatás egyre elterjedtebb, a mobilinternettel kapcsolatban még ma vannak tévhitek: a megkérdezettek 25 százaléka úgy véli, hogy ezt a típusú internetet csak annál a szolgáltatónál lehet igényelni, ahol a mobiltelefonra is előfizetnek. Ez azonban nem igaz, hiszen a mobilinternet használatának nem feltétele, hogy valakinek a mobiltelefonja is ugyanazon szolgáltatónál legyen.
Viszont egyre kevesebben, csak a megkérdezettek 20 százaléka gondolja úgy, hogy a mobilinternetet csak laptoppal lehet használni. Ez is tévhit, hiszen a mobilinternetezni asztali számítógépen és laptopon is lehet.
A közlemény alapján a mobilinternetről a megkérdezettek 59 százaléka úgy vélekedik, hogy egyszerűen és könnyen használható. Ezt az internetezési megoldást leginkább a 40 év alattiak használják, jellemzően a 26-40 év közöttiek. Körükben az átlagosnál nagyobb
arányban találhatók olyanokat, akik felsőfokú iskolai végzettséggel rendelkeznek, és Budapesten, Pest megyében élnek.
A közlemény idézi Nagy Annamáriát, a Telenor kutatási osztályának vezetője, aki szerint a kutatások eredményei azt mutatják, hogy amikor valaki internet szolgáltatás vásárlásán gondolkodik, egyre többször a mobilinternetre gondol megoldásként. Ennek pedig az az oka, hogy az emberek tisztában vannak a mobilinternetnek azzal az előnyével, hogy bárhol és bármikor tudják használni.
A kutatás során a mobilinternetet már használók többsége is ezt az állandó szabadságot jelölte meg választása fő okaként. Az indokok között nagyon fontos helyen áll még az egyszerű használat, illetve az, hogy a vásárlást követően azonnal lehet vele internetezni, nem kell a bekötésre várni.
A közlemény érdekességként megemlíti, bár mobilinternetről van szó, vannak, akik kifejezetten otthoni használatra vásárolják. Az előfizetők 41 százaléka asztali számítógépen, 59 százaléka laptopon veszi igénybe a szolgáltatást. A mobilinternet-előfizetések 73
százalékában nem csupán egy ember használja az adott mobilinternetet, hanem a család több tagja. Noha az emberek a mobilinternet vásárlásánál figyelembe veszik azt, hogy bárhol csatlakozhatnak vele a világhálóra, még csak a mobilinternetezők fele használja ki a mobilitás adta lehetőséget.
Kapcsolódó cikkek
- A Telenor tavaly megduplázta mobilnetes ügyfélkörét
- Szupergyors, 4G-s mobilinternet szolgáltatást indított a T-Mobile
- Tavaly év végén 2 millió 155 ezer mobilinternet-előfizető volt hazánkban
- Nőtt a mobilinternet-előfizetők száma Magyarországon novemberben
- A Vidanet is belép a mobilinternet piacra
- Hipernet országszerte – idő előtt elkészült a Telenor új hálózata
- Októberben 1 millió 946 ezer mobilinternet-előfizető volt hazánkban
- Már a teljes Dunántúlt lefedi a Telenor Hipernet
- A Telenor ügyfelei telefonszámlájukhoz írathatják a letöltött Android-alkalmazások árát
- A Telenornál már indul a karácsonyi akció
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.