Uniós támogatás segítségével autóipari beszállítói területen fejleszt a Nav N Go

A fejlesztés a multimédia és a navigáció egy rendszerbe integrálását, az OpenNav rendszer fejlesztéséhez kapcsolódó integrált megoldások kifejlesztését és új, fejlett autóipari technológiai tudás elsajátítását célozza.
A fejlesztés során a vállalat gépjárművekbe épített fedélzeti navigációs eszközökhöz fejleszt és szállít különböző igényeknek megfelelő szoftvereket. A Nav N Go autóipari beszállítói pozíciójának erősítésében a világ egyik legnagyobb gépjármű-elektronikai gyártó cége nyújt a vállalat számára segítséget.
A fejlesztésekben a Nav N Go Kft. 44 rendszertervező, szoftverfejlesztő és adatbázis-szakértő fejlesztője vesz majd részt a projekt 12 hónapos időtartama alatt. A szakértők, az előzetes tervek alapján, 514 hónapot töltenek majd fejlesztésekkel.
Kapcsolódó cikkek
- Indiában és Kínában is irodát nyit az NNG
- Intuitív navigáció a legújabb iGO primo 2.0 navigációs szoftverrel
- Intuitív navigáció a legújabb iGO primo 2.0 navigációs szoftverrel
- iGO Navigációval érkezik a Fujitsu Ten fedélzeti audio-video egysége
- Az új budapesti utcanevek már fent vannak az iGO Navigáció térképein
- Új, utólag beépíthető Blaupunkt készülék iGO primo Navigációval
- Az autóipar felé navigál az NNG
- GVH: kartellgyanú a navigációsszoftver-piacon
- Navigáció három dimenzióban
- Ingyenes iGO alkalmazás iPhone-ra a Vodafone-nál
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Forradalmi RGB LED technológia nagy képernyőkhöz
A Sony bemutatta új kijelzőrendszerét, amelyben önálló vezérlésű RGB LED-ek és nagy sűrűségű LED-háttérvilágítás található. Ez a technológia lehetővé teszi a három alapszín – vörös (R), zöld (G) és kék (B) – külön-külön vezérlését, és alkalmas a nagy méretű képernyők támogatására is.
Páratlan élmény a házimozi szerelmeseinek
A televíziók az egyszerű kijelzőkből a modern otthonok központi elemévé léptek elő, ahol helyet kap a moziélmény, az intenzív videojátékok és az interaktív otthoni edzések is. Ahogy a világ egyre inkább összekapcsolódik, a háztartások igénye is növekszik a nagyobb és korszerűbb televíziók iránt, amelyek a legmodernebb technológiát kombinálják a fenntarthatósággal, és páratlan élményt nyújtanak.
Az LG újabb nagy sikerei az iF Design Awardon
Az LG Electronics (LG) 36 elismerést zsebelt be a világ egyik legjelentősebb dizájnversenyén, a 2025-ös International Forum (iF) Design Award díjátadóján. A vállalat eredményei közül kiemelkedik az Arany Díj, amelyet az LG új átlátszó televíziója, a LG SIGNATURE OLED T kapott a legjobb formatervezés kategóriában.
Személyre szabott hűtés és fűtés mesterséges intelligenciával
Az LG bemutatta legújabb, ARTCOOL AI Air névre keresztelt légkondicionálóját, amely modern megjelenésével és fejlett technológiájával tűnik ki. Ez a lakossági klímaberendezés a mesterséges intelligenciát kihasználva tanulmányozza a felhasználói szokásokat, hogy személyre szabott működést és hatékonyabb energiahasználatot biztosítson.
Simple kutatás az autósok közlekedési szokásairól
A Simple felmérése alapján az autósok 60 százaléka nem hagyja, hogy az üzemanyagárak változása befolyásolja autóhasználati szokásait, és jelentős részük nem tervez változtatni a közlekedési szokásain 2025-ben. Úgy tűnik, hogy az autósok annyira hozzászoktak az egyre dráguló üzemanyagárakhoz, hogy már nem hatnak rájuk a változások. Míg két évvel ezelőtt a sofőrök 54 százaléka nem vette figyelembe az üzemanyagárak változását, addig idén már 60 százalékuk van ezzel így a közel 11 ezer kérdőívet kitöltő Simple felhasználó közül*.