A gyors és látványos megtérülésű projektek lehetnek sikeresek
A hagyományok szerint, az idei rendezvényen is ügyfeleikkel együtt mutatta be a társaság a már sikeres megoldásait, és az újdonságokat. A hatékony dokumentum előállítás, a folyamat optimalizálás és staffing mellett az idén az agilis projekt management és a Qualysoft támogatott innovációs megoldásairól is szó esett. Ez utóbbiak közül az intelligens és automatizált dokumentum előállításra illetve azok webes keresésére alkalmas Docfinito!-t és Content Crusiert, valamint az RCIF - tartalom varázsló-, projekteket mutatták be az ügyfeleknek, melyek az Új Magyarország fejlesztési terv támogatását is élvezik.
Az érdeklődök között elsősorban a fő célcsoportja, a banki és biztosítási szegmens, valamit az államigazgatás képviseltette magát.
Qualysoft Csoport
A bécsi központú Qualysoft Csoport a nemzetközi informatikai piac dinamikusan fejlődő, jelentős referenciákkal rendelkező szereplője. Az 1999-ben alapított cégcsoport Európa hét országában (Magyarország, Ausztria, Németország, Románia Szerbia, Szlovákia és Ukrajna) áll ügyfelei rendelkezésére. A nemzetközi jelenlétnek köszönhetően naprakész információkkal és tudással rendelkezik az ügyfelek igényeiről és az azokat támogató info-kommunikációs megoldásokról. A cégcsoport tevékenysége az informatikai tanácsadástól kezdve ez egyedi fejlesztéseken át egészen az integrált rendszerek kulcsrakész átadásáig terjed. A cégcsoport munkatársainak száma álladóan bővül. Jelenleg mintegy 280, szakmailag magasan képzett kolléga gondoskodik Európa-szerte az ügyfelek állandó és hatékony támogatásáról.
További információk: www.qualysoft.com
Kontakt: andrea.jager@partner.qualysoft.com
Kapcsolódó cikkek
- „Felhőben” képzelik el jövőjüket a magyar kisvállalkozások
- Az internet növeli a gazdaság teljesítményét és segít a munkaerő megtartásában
- Virtualizáció és felhő elfogadási trendek
- Mi várható a memóriapiacon 2012-ben?
- Ezermilliárd dollár fölé nőhet a szórakoztató elektronikai ipar bevétele az idén
- Online ügyfélszerzés és ügyfélmegtartás recesszióban
- Az előfizetők 20 százalékának van okostelefonja
- Felhőszolgáltatás – Az új üzleti modell
- Cisco: négy év alatt tizenkétszeresére nő a cloud-adatforgalom
- A hirdetési piac jövője miatt aggódik a kínai Sina Corp.
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.