Kártyaüzletben az econet.hu
Az econet.hu Nyrt. és a Metacom Zrt. a fiatalokat célozza törzsvásárlói és fizetőkártyájával. A szervezők már rövid távon százezres kártyatulajdonosi körrel számolnak.
A 2010 nyári fesztiválokon sikerrel kipróbált készpénzmentes fizetést biztosító kártya koncepciót továbbfejlesztetve, az econet.hu Nyrt kizárólagos tulajdonában álló EST Media Group Kft. (EMG), és a Metacom Zrt. együttműködési szándéknyilatkozatot kötöttek, új típusú törzsvásárlói és fizetőkártya szolgáltatások létrehozására. A kártya már 2011 elején megjelenik a magyar piacon.
Az igen széles körben használható előrefizetett és újra feltölthető kártya újszerű technológiát használ, mely a felhasználók és a kibocsátók számára is a bankkártyákénál nagyobb biztonságot garantál. Ez a piac Nyugat-Európában és az Egyesült Államokban is rendkívüli növekedést produkál, 2012-re a Mercator Advisory Group előrejelzése alapján meghaladja a 118 milliárd USD-t. Magyarországon a különböző előrefizetett szolgáltatások köre együttesen nagyobb, mint 600 milliárd Ft, a cafeteria piaccal együtt pedig megközelíti az 1000 milliárd Ft-ot, ugyanakkor a piac még kezdeti stádiumában van és jelentős fejlődés előtt áll. A szándéknyilatkozatot aláíró társaságok néhány hónapon belül százezres felhasználó számot prognosztizálnak.
A szolgáltatás célja, egy a fiataloknak szóló kedvezményrendszert nyújtó csomag létrehozása, amely elérhető lesz például szórakozóhelyeken, ruházati boltokban, koncertszervezőknél, utazási irodáknál, éppúgy, mint webes partnereknél is.
Kapcsolódó cikkek
- Alaptőke-emeléssel Sziget többségi tulajdonos az econet.hu
- Ajándékozzunk bankkártyát, pontosabban Gift-Card-ot!
- Econet.hu: 607,2 millió forint veszteség
- Az econet.hu a mobilszolgáltatói piacra lépne
- Több mint 120 százalékkal nőtt az econet.hu árbevétele
- Az econet.hu projektcége aláírta az Exit megvételéről a szerződést
- Bankkártya-elfogadást ösztönző, hazai MasterCard kampány
- Visa Europe: a tranzakciók összértéke 856 milliárd euró 2009-ben
- Az internetezők 23%-a bankkártyáját is használja a neten
- Továbbgörgette saját részvény vételi opcióját az econet.hu
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.