Alaptőke-emeléssel Sziget többségi tulajdonos az econet.hu
Sikeresen lezárult az econet.hu novemberben elhatározott alaptőke emelése. A zártkörű tőkeemelésben részt vevő társaságok 10 millió darab részvény 1,2 milliárd forintos kibocsátási értékét november 29-én befizették. A tőkeemelés során befolyt összeg felhasználásával az econet.hu 51 százalékra növelte részesedését az ország piacvezető fesztiválszervező cégében, a Sziget Kft-ben.
2010. december 21-én az alapszabály módosításával sikeresen lezárult az econet.hu novemberben elhatározott alaptőke emelése. A tőkeemelésre jogosult társaságok - a DonaDöme Kft. és a Héjja Befektető és Vagyonkezelő Kft. - a lejegyzett 5-5 millió darab részvény 1,2 milliárd forintos (részvényenként 120 forintos) kibocsátási értékét november 29-én teljes egészében befizették. A tőkeemelés során befolyt friss tőke felhasználásával az econet.hu 51 százalékra növelte részesedését az ország piacvezető fesztiválszervező cégében, a Sziget Kft-ben.
„Tulajdonképpen elértük a Sziget tranzakcióban kitűzött egyik legfontosabb célunkat, miénk a Sziget többségi tulajdona. Ezzel újabb piacvezető márkákat üdvözölhetünk a portfóliónkban”- összegezte Balázs Csaba, az econet.hu elnöke. „Jövőre a további növekedés mellett az eredményesség javítására is koncentrálnunk kell, amihez nagyban hozzájárulnak majd a Sziget Kft. évek óta nyereséges nyári fesztiváljai.” A tranzakció következtében az econet.hu cégcsoport 2011-es konszolidált árbevétele az előző évihez képest várhatóan több mint kétszeresére, a reklámpiac teljesítményétől függően a 8,5 és 10 milliárd forint közötti tartományba növekedhet majd, és emellett a csoport üzemi szintű eredményessége is intenzív módon, félmilliárd forintot meghaladó mértékben javulhat.
Az alaptőke-emelés során a társaság részvényesei elsőbbségi jogukkal a jegyzési időszakban nem éltek, így a társaság jegyzett tőkéje összességében a korábbi 5 milliárd 851 millió forintról 6 milliárd 851 millió forintra növekedett.
Kapcsolódó cikkek
- Az econet.hu projektcége aláírta az Exit megvételéről a szerződést
- Továbbgörgette saját részvény vételi opcióját az econet.hu
- A Birdcom Kft. az Externet Nyrt. többségi tulajdonosa
- Az econet.hu eladta az Externetet
- Eladja az econet.hu az Externetet
- Összeolvad az econet.hu három leányvállalata
- Econet.hu 2007.: 41,6 millió forint nyereség
- 7 milliárdra számít az Econet.hu
- Az Econeté lesz a Vivanet
- Az econet Externet részvényeket adott el a Kraft Invest Kft.-nek
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A világ egyik legjobb egyetemével kötött partnerséget a Budapesti Metropolitan Egyetem
A Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) első és egyetlen magyar egyetemként írt alá hosszú távú partnerségi megállapodást az Arizona State University-vel (ASU), amely a Center for World University Rankings 2023-2024 szerint a világ legjobb egyetemeinek 1%-ába tartozik. Ez a partnerség új lehetőségeket biztosít a METU-n tanuló magyar és külföldi hallgatók számára, és a magyar felsőoktatás nemzetközivé válásának következő lépcsőfoka lehet. A megállapodás alapján a METU jogosult használni a logója részeként a „powered by Arizona State University” megnevezést.
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.