Kinevezések az NRC marketingkutatónál

forrás Prim Online, 2011. január 13. 11:16

Az elmúlt évek technológiai fejlődése az online marketingkutatások lehetőségeit is kibővítette, melyek jobb kihasználása érdekében az NRC frissítette szervezeti struktúráját, és fejlesztési igazgatói pozíciót hozott létre.

A pozíciót január elsejétől Kurucz Imre, a cég korábbi kutatási igazgatója tölti be, aki 2000 óta dolgozik a piackutatás területén. A szakember a Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem elvégzése után az NRC-nél helyezkedett el kutatóként, feladatai közé tartozott a kutatások teljes körű tervezése, vezetése, valamint az elemzések és prezentációk készítése. Ezt követően az RTL Klub kutatási munkatársa lett, ahol nézettségi adatok elemzésével, az értékesítési munkát támogató nézettségi becslések és prezentációk készítésével, és a kutatócégekkel való kapcsolattartással foglalkozott. 2004-ben a szakember visszatért az NRC-hez, és 2011-ig a cég kutatási igazgatója volt. Ennek során a kutatási projektek szervezéséért, lebonyolításáért, a kutatók munkájának ellenőrzésért volt felelős.
Kurucz Imre 2011. január elsejétől az NRC fejlesztési igazgatójaként elsősorban a termék- és szolgáltatásfejlesztés területén, valamint az új kutatási technológiákban - például a szemkamerás honlap vizsgálatokban és a műszeres panelmérésekben - rejlő lehetőségek kiaknázásán dolgozik.
 

Az NRC kutatási igazgatói posztját ezzel egy időben Tihanyi Anikó veszi át, aki korábban vezető kutatóként dolgozott a cégnél. Tihanyi Anikó 2006 óta tevékenykedik a piackutatás területén. Miután az egyik legnagyobb hazai kutatócég, az Ipsos kollégájaként széleskörű tapasztalatokat szerzett, 2009-ben csatlakozott az NRC-hez. Idén januártól kutatási igazgatóként a szakember feladata a kutatók munkájának segítése és koordinálása, a kutatások megtervezése és felügyelete, valamint az ügyfelekkel történő kapcsolattartás.
 

Kulcsszavak: +céginfo CIO NRC

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01