Mi kell a "lájkoláshoz"?
A Facebook kapcsolattartó és szociális szerepe mellett a cégek számára nem elhanyagolható a közösségi oldal hatalmas marketing ereje sem. Az olyan ismert márkák, mint például a Coca-Cola vagy a Starbucks Coffe Company a Facebook rajongói oldalát milliók által látogatott népszerű weboldallá tudta tenni. Vajon mivel érik el ezek a cégek, hogy a kedveljék őket?
A Sturbucks oldalának mintegy 18,5 millió rajongója van. Alexandra Wheeler, a digitális stratégiák igazgatója elmondta, fontosnak tartja, hogy az oldalon nap mint nap értékes tartalom jelenjen meg.
A Coca-Cola a 19,8 millió "Facebook-fan"-nal egy éves szociális média kampányt készített, amelneky keretében az oldalt a márkaképviselők folyamatosan frissítették.
Az Oreo egy interaktív játékot indított a Facebook oldalán, így a látogatóinak száma 8,5 millióról 15,2 millióra ugrott.
Elkötelezettség, érdeklődés és állandó kapcsolattartás – ez az, ami újra és újra visszahozza a rajongókat egy cég Facebook oldalára. A kisebb cégek is sokat tanulhatnak a nagyok példáiból.
Kapcsolódó cikkek
- Tőzsdére megy a LinkedIn
- Live preview banner-teszt; avagy hirdetés csak Neked, csak itt, csak most
- Játékfejlesztők a közösségi játékok jövőjéről
- A Facebook a mobilra fokuszál
- Saját márkájú telefonokat hoz forgalomba a Facebook
- Hol hat a nőknek szóló közösségi marketing?
- Mennyire biztonságosak a közösségi oldalak?
- Elindult a felsőoktatás és kutatás legújabb generációjú hibrid hálózata
- A Google után a Facebook is kapitulált a német adatvédelmi törvények előtt
- 6 milliárd dolláros reklámbevételt könyvelhetnek el az idén a közösségi szájtok
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Bosch ismét a legfittebb hazai vállalat
Kimagasló eredményt ért el a Robert Bosch Kft. a „Fut a cég” elnevezésű országos vállalati sportversenyen: 2024-ben immár hatodik alkalommal nyerte el a „legsportosabb vállalat” címet. A Budapesti Sportiroda által szervezett megmérettetésen több mint 700 cég vett részt, de a Bosch sportközössége ismét mindenkit maga mögé utasított.
Egyre nagyobb szerepe van a nyelvtudásnak az álláspiacon
A 2024 januárjától feladott álláshirdetések több mint felében (53%) elvárják a jelentkezőktől valamilyen idegen nyelv ismeretét. A szellemi munkakörök esetében ez az arány még magasabb, eléri a 68 százalékot – derül ki a Profession.hu legfrissebb elemzéséből. A nyelvtudás leggyakrabban a vendéglátásban, turizmusban, az IT és programozás területén, valamint az üzleti szolgáltató központoknál (SSC) elvárás.
Ma először Budapesten: Kubernetes Community Days konferencia
A felhőalapú technológiák és a Kubernetes iránt érdeklődő szakemberek és fejlesztők számára kínál egész napos programot az első budapesti Kubernets Community Days konferencia, amelyet a Magyar telekom Székházában rendeznek meg ma, április 24-én.
Zöld tanúsítvány, tiszta technológia – A Samsung tovább csökkenti ökológiai lábnyomát
A Samsung 2025-ös TV-, monitor- és hangprojektor kínálatából mintegy 80 modell érdemelte ki a TÜV Rheinland Product Carbon Reduction és Product Carbon Footprint tanúsítványait. A német székhelyű, világszerte elismert tanúsítószervezet elismerése a vállalat fenntarthatóság iránti elkötelezettségét igazolja. Ez már az ötödik egymást követő év, hogy a Samsung prémium termékvonalai – köztük a Neo QLED 8K és Neo QLED modellek – megkapták ezt a minősítést, megerősítve a cég folyamatos erőfeszítéseit a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése érdekében.
Zöldebb jövő az irodában: bemutatkoznak a környezetbarát Philips monitorok
A Philips 5000-es sorozatának legújabb tagjai, a 23,8 hüvelykes (60,4 cm) Philips 24B2G5301 és a 27 hüvelykes (68,6 cm) Philips 27B2G5601, a fenntarthatóság és energiahatékonyság jegyében készültek. A két új modell kifejezetten úgy lett tervezve, hogy minimalizálja a környezetre gyakorolt hatást, miközben modern funkciókat kínál a hatékony munkavégzéshez.