Hol hat a nőknek szóló közösségi marketing?
Bár a kutatás nemzetközi: valószínűleg igaz lenne mondjuk a Nők lapja Café és az iWIW összevetésére: miközben a nők szívesen látogatnak közösségi oldalakat, mert fontos a kapcsolattartás a barátokkal, ismerősökkel, vásárlási szokásaikat inkább a nők számára készített oldalak, illetve az ezekhez kapcsolódó fórumok és tematikus közösségek befolyásolják.
Az eMarketer és a kutatásban résztvevő Burke Research objektivitása ellenére nem árt figyelembe venni, hogy női webszájtok kezdeményezték azt a kutatást, amelynek eredménye, hogy a nők vásárlási döntéseiben sokkal nagyobb szerepet játszanak az olyan női oldalak, mint az iVillage, a CafeMom vagy a BabyCenter, mint az általános közösségi oldalak; a Facebook-ot és társait elsősorban kapcsolattartásra és csevegésre használja a gyengébb nem. A különbség elég szignifikáns: míg a közösségi oldalak csak a megkérdezettek 16 százalékánál befolyásolták a döntést, a női közösségeknél csaknem minden második megkérdezettnél.
Kapcsolódó cikkek
- Mobil programfüzet az Evolution résztvevőinek
- Adverticum AdServerre váltott a CEMP Sales House
- Infografika – új műfaj a reklámozásban
- Új arculat, új szolgáltatások az Adverticumnál
- Internetes közösségi vásárlás: speciális árengedmény adózási kockázatokkal
- Tartózkodási helyre történő targetálás a Facebookon
- Sicontact: új marketingstratégiához új emberek
- Egy hatékony nap - 5. Keresőmarketing nap
- Digitális reklámtechnikai megoldások az LG-től
- A közösségi marketing rákfenéje a közösségben elkövetett csalás
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ilyen volt a magyar rádiók zenei repertoárja 2023-ban
Összesen 103 év és kilenc hónapnyi adást sugároztak a magyarországi rádiók 2023. január 1-jétől december 31-ig – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatásából, amely a magyar rádiók 2023-as zenei repertoárját vizsgálta. A teljes kínálatban a legtöbbet játszott előadó Rúzsa Magdolna volt. Az énekesnőt több mint két és félszer annyiszor hallhattuk, mint a huszadik helyezett Azahriah-t. A tavalyi év legsikeresebb hazai slágere a ValMartól az Úristen, a külföldiek közül Miley Cyrus Flowers című dala volt.
Az akadálymentesség elengedhetetlen szempont az épületek tervezése során
Az akadálymentesség szempontjának egyre fontosabb szerepe van az építészetben, világszerte egyre több vállalat törekszik arra, hogy inkluzív környezetet alakítson ki. A Skanska a befogadás és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségével összhangban szintén jelentős hangsúlyt fektet erre. A vállalat az átgondolt tervezés és megvalósítás érdekében együttműködik az Access4you-val azzal a céllal, hogy épületeiben a legmagasabb szintű access4you tanúsító védjegyet szerezze meg.
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Továbbra is az InfoRádió szólhat a Budapest 88,1 MHz-es frekvencián
Egyedüli pályázóként az InfoRádió Kft. nyerte meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa által a Budapest 88,1 MHz-es frekvencia használatára kiírt rádiós pályázatot, így a médiaszolgáltató szeptember 1-je után is folytathatja működését. A testület legutóbbi ülésén azt is megállapította, hogy a Balázsék című műsorszám ismét törvényt sértett, amikor a rasszizmusból táplálkozó humorizálásra építette a január 15-i műsor.