A Groupon Kínába készül?
A csoportos vásárlás kedvezményeire építő, napi ajánlatokat hirdető Groupon úgy tűnik, hogy készen áll a rendszer Kínában történő bevezetésére. Ezzel a cég kiterjesztheti piacát Ázsiában. A Chicago központú Groupon, mely kedvezményes termékeket és szolgáltatásokat kínál, ezáltal 450 millió új internet felhasználóhoz juthatna el.
A Wall Street Journal cikke szerint a Gaopeng.com weboldalt működtető cég megbeszélést folytatott a Groupon céggel. A Gaopeng.com a Tencent Holding által jegyzett oldal. A Tencent az egyik legnagyobb kínai internetes befektető holding, a Digital Sky Technologies részvényese, és a Groupon egyik befektetője.
Az újságcikk szerint a Groupon álláshirdetéseket adott fel Kínában, ezzel a szöveggel: „A legnagyobb csoportos-vásárlás weboldal alkalmazottakat keres Sanghaiban!”
A Groupon pekingi szóvivője nem válaszolt a Wall Street Journal kérdésére.
Januárban a chicagói cég már tárgyalt a Tencent-tel a Groupon ázsiai piacon történő terjeszkedéséről.
Kapcsolódó cikkek
- Olimpiai "mobiltelefon-ajándék" Kínától a londoni metrónak
- A ma kezdődő kínai újév találkozása az információs társadalommal
- Kínában lekapcsolták a netről Egyiptomot
- Miért kellett Eric Schmidtnek távoznia a Google éléről?
- Sorra záratják be a kínai fájlcserélőket
- Új leányvállalattal bővíti kínai tevékenységét az Infineon
- Webáruházban árulnak lopott iTunes hozzáféréseket
- Internetre gyűjtik az évszázados kínai irodalmi emlékeket
- Már majdnem félmilliárd az internetfelhasználók száma Kínában
- A Groupon visszautasította a Google 6 milliárd dolláros ajánlatát
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A jó webdesigner UX designer is
Számos innovációs díjjal ismerték el az LG-t a CES 2025 bírái
Számos elismerést érdemelt ki az LG Electronics (LG) a CES 2025 innovációs díjátadón technológiai és dizájnmegoldásaiért. A vállalat csúcskatagóriás életmód-megoldásai több mint 20 elismerést, köztük három rangos, a kiállítás legjobb innovációinak járó Best of Innovation díjat kaptak.
Tudjuk, hogy fontos, de mégsem védjük eléggé
Egy sikeres kibertámadáshoz elég lehet egyetlen hiba, egyetlen sérülékenység is a rendszerben, amit a támadók ki tudnak használni. Sosem jön jól egy kibertámadás, de ha mégis megtörténik a baj, akkor jellemzően a lehető legforgalmasabb időszakban, például egy mozgalmas karácsony előtti hajrában fog, amikor minden információ és perc igazán számít. De miért érdemes erőforrást biztosítani az IT védelemre a kisvállalatoknak is? Durmics Tamás, a Biztonság Akadémia alapítója, etikus hacker választ ad rá.
Íme a 2024-es ünnepi PlayStation-ajándékkalauz
Az ünnepi vásárlási időszak közeledtével a Sony Interactive Entertainment kiadja a 2024-es ünnepi PlayStation-ajándékkalauzt, amely az idei ünnepi ajándékozóknak szánt termékek legújabb választékát tartalmazza.
A Philips környezetbarát monitorcsaládja 3 új taggal bővült
Az új Philips üzleti monitorok optimális teljesítményt nyújtanak, miközben csökkentik az energiafogyasztást, így hozzájárulnak a munkahelyi energiafelhasználás általános csökkenéséhez.