Szervezeti változások a Toshiba budapesti irodájánál
A Toshiba magyarországi képviseletének Retail Account Manager-i pozícióját 2011 februárjáról Nagy Gábor látja el. A szakember elsődleges feladatai közé tartozik az áruházláncokkal való kapcsolattartás, a retail értékesítés koordinálása és a termékmanagement. A Toshiba budapesti irodája a jövőben négy fővel folytatja működését.
Nagy Gábor 2003 óta dolgozik informatikai-kereskedelmi területen. Első munkahelyén rövid időn belül üzletvezetővé léptették elő. Ezt követően öt éven át tevékenykedett egy elektronikai eszközöket forgalmazó áruházlánc kereskedelmi vezetőjeként, majd kereskedelmi projektmenedzserként folytatta pályafutását jelenlegi kinevezéséig. A 28 éves szakember többek között rendszerinformatikusi végzettséggel rendelkezik, valamint több kereskedelmi tréningen is részt vett.
A szervezeti átalakítások keretein belül további változást jelent, hogy Leskó László Country Manager-i pozícióban folytatja munkáját, és a továbbiakban a Toshiba magyarországi notebook üzletágának teljes koordinálása lesz a feladata.
Kapcsolódó cikkek
- A Telenor műszaki vezérigazgató-helyettese a pakisztáni leányvállalatnál folytatja karrierjét
- Fókuszban az informatikai vezetők
- Új vezető a Siemens magyar kommunikációs csapatában
- Távozik a Deutsche Telekomtól a külföldi tevékenység vezetője
- A Toshiba szolgáltatásokkal erősíti magyarországi pozícióit
- Új ügyvezető az LG magyarországi központú leányvállalatánál
- Toshiba napelempark épül Bulgáriában
- Az IBM Europe elnökét várják a XXI. Vezérigazgatói Találkozóra
- Új ügyvezető a Ricoh Hungary élén
- Multimédiás netbook: Toshiba NB550D
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A CIO perspektíva: backstage-ből a nagyszínpadra
Jelentősen felértékelődött a technológiai vezetők szerepe az elmúlt években: a Deloitte által megkérdezett CIO-k mintegy kétharmada a korábbi rutintól eltérően már közvetlenül a vezérigazgatónak jelent. A Deloitte CIO Programja a nagyvállalatok technológiai vezetőinek véleményét mérte fel rövid távú prioritásaikról, teljesítményükről és a napjaink legsürgetőbb üzleti problémáinak megoldásához szükséges képességeikről.
Már a rendszergazdák is tehetnek a tudatos energiafelhasználásért!
Az Eaton Intelligent Power Manager szoftver legújabb verziójának kíméletes leállítás funkciójával a vállalatok innovatív módon csökkenthetik az energiafogyasztásukat a csúcsidőn kívüli órákban. Ezzel a gyártó a rendszergazdák kezébe adja a megoldást, amellyel nagyban hozzájárulhatnak az energiafogyasztás csökkentéséhez, ha a szerverek és a virtuális infrastruktúra kíméletes leállítását az üzemen kívüli órákra, például éjszakára és hétvégére ütemezik, és a rendszereket csak akkor indítják újra, amikor arra szükség van.
Új iparági sztenderd a tűzvédelemben
Folyamatosan bővül azoknak intézményeknek, gyáraknak, logisztikai központoknak a száma, amelyek egyszerűbbé és papírmentessé tették az ellenőrzési, karbantartási folyamatokat és azok dokumentálását egy egyedülálló magyar fejlesztésnek köszönhetően. A szoftvercég innovációja a következő időszakban egyfajta iparági sztenderddé válik a területen, amellyel átláthatóvá, egységesség válnak az ellenőrzések, auditálások folyamata is.
A pénzügyileg legstabilabb vállalatok között a Robot System
A Robot System Kft. mostantól Dun & Bradstreet tanúsítvánnyal rendelkezik, mely a globális üzleti információszolgáltatás és -minősítés vezetőjeként, minden működő vállalkozás pénzügyi stabilitását és üzleti megbízhatóságát értékeli egy folyamatosan ellenőrzött és bizonyított, nemzetközi szakértők által kidolgozott módszertan alapján. Ennek eredményeként került cégünk, a Robot System Kft., a pénzügyileg legstabilabb vállalatok közé.
A mesterséges intelligencia bevezetésekor a vezérigazgatóknak kell az élen járni
A vezérigazgatóknak minden tekintetben az élen kell járniuk, akkor is, amikor a generatív mesterséges intelligencia bevezetéséről van szó. A felelősség ebben az esetben is a szervezet vezetőségét terheli, akiknek üzleti sikeresség érdekében fontos tényezőket kell mérlegelniük a bevezetés során.