Szervezeti változások a Toshiba budapesti irodájánál
A Toshiba magyarországi képviseletének Retail Account Manager-i pozícióját 2011 februárjáról Nagy Gábor látja el. A szakember elsődleges feladatai közé tartozik az áruházláncokkal való kapcsolattartás, a retail értékesítés koordinálása és a termékmanagement. A Toshiba budapesti irodája a jövőben négy fővel folytatja működését.
Nagy Gábor 2003 óta dolgozik informatikai-kereskedelmi területen. Első munkahelyén rövid időn belül üzletvezetővé léptették elő. Ezt követően öt éven át tevékenykedett egy elektronikai eszközöket forgalmazó áruházlánc kereskedelmi vezetőjeként, majd kereskedelmi projektmenedzserként folytatta pályafutását jelenlegi kinevezéséig. A 28 éves szakember többek között rendszerinformatikusi végzettséggel rendelkezik, valamint több kereskedelmi tréningen is részt vett.
A szervezeti átalakítások keretein belül további változást jelent, hogy Leskó László Country Manager-i pozícióban folytatja munkáját, és a továbbiakban a Toshiba magyarországi notebook üzletágának teljes koordinálása lesz a feladata.
Kapcsolódó cikkek
- A Telenor műszaki vezérigazgató-helyettese a pakisztáni leányvállalatnál folytatja karrierjét
- Fókuszban az informatikai vezetők
- Új vezető a Siemens magyar kommunikációs csapatában
- Távozik a Deutsche Telekomtól a külföldi tevékenység vezetője
- A Toshiba szolgáltatásokkal erősíti magyarországi pozícióit
- Új ügyvezető az LG magyarországi központú leányvállalatánál
- Toshiba napelempark épül Bulgáriában
- Az IBM Europe elnökét várják a XXI. Vezérigazgatói Találkozóra
- Új ügyvezető a Ricoh Hungary élén
- Multimédiás netbook: Toshiba NB550D
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az OMV kiskereskedelmi hálózatának arculata új megjelenést kap Közép-Kelet-Európában
Az OMV egy újabb lépést tett a cég átalakulásának útján: a vállalat az elkövetkező három évben hét országban, Magyarország mellett Ausztriában, Romániában, Szlovákiában, Csehországban, Bulgáriában és Szerbiában is bevezeti az új arculatát. A stratégia célja, hogy hozzájáruljon egy olyan világ megteremtéséhez, amelyben a fenntartható energia, a fenntartható mobilitás és a fenntartható életmód mindenki számára valósággá válhat.
Az ABB az elektromos buszokhoz készült, energiahatékony motor- és invertercsomagot vezet be a piacra
Az ABB bejelentette az AMXE250 motorból és HES580 inverterből álló, kifejezetten az elektromos buszok igényeire szabott új és innovatív csomagjának bevezetését. Az új hajtáscsomag, amelynek harmonikus működése egy hatékonyabb, megbízhatóbb és az ipar számára azonnal rendelkezésre álló megoldást eredményez, jelentős előrelépést jelent a tisztább és fenntarthatóbb közlekedési lehetőségek terén.
K&H: Adatvédelem szintjén csak kevesen értenek az AI-hoz
Egyre több cég alkalmazza a mesterséges intelligenciát, de kevesen mondhatják el, hogy tisztában vannak azzal, hogy milyen hazai és nemzetközi, pénzügyi, felügyeleti és adatvédelmi szabályokat szükséges betartaniuk és hogyan alakíthatnak ki egy biztonságos, felkészült környezetet egy AI projekt megvalósulásakor.
Több minőségi időre vágynak az apák a gyerekeikkel
Hétköznapokon az apák több mint kétharmada átlagosan kevesebb mint két órát, hétvégenként több mint öt órát tölt a gyerekeivel. A gyerekekkel rendelkezésre álló minőségi idő az apák többsége szerint nem elegendő – így gondolják a Yettel apák napja kapcsán készült felmérésében részt vevő válaszadók. A megállapításokat nemzetközi tapasztalatok is alátámasztják: az apaszabadság az apa, az édesanya és a gyermek számára is hasznos, és még a munkáltatónak is előnyökkel jár.
Az AWS és a SAP mesterséges intelligenciával fejleszti a vállalati erőforrásgazdálkodását
Stratégiai együttműködést kötött egymással az Amazon Web Services (AWS) és az SAP. A generatív mesterséges intelligencia segítségével új képeségekkel és nagyobb hatékonysággal vértezik fel a SAP modern, felhő-alapú vállalati erőforrás-tervezési (ERP) rendszerét.