Díjnyertes ügyfélszolgálati forgalom

2010-ben a NET’54 lett az Avaya legnagyobb hazai partnere

forrás Prim Online, 2011. június 16. 10:33

A vállalati kommunikációs rendszereket forgalmazó Avaya idén is díjazta legjobban teljesítő partnereit. 2010-es eredményei alapján hazánkban a NET’54 Üzleti Kommunikáció szerezte meg az Avaya 2010 Legnagyobb Forgalmú Partnere címet. A vállalat nem csak az Avaya platformon volt sikeres, 2010-ben megduplázta forgalmát, mely így elérte a 2 milliárd forintot.

2010-es forgalma alapján az Avaya a NET’54 Üzleti Kommunikációnak adta a Legnagyobb forgalmú Partner címet. A cég 2010-es, a díjat megalapozó sikerei közé tartozott többek között a K&H Bank ügyfélszolgálatának korszerűsítésére és áttelepítésére kiírt tender elnyerése, illetve sikeres lebonyolítása. „Az Avayával több mint 10 éve működünk együtt sikeresen, rendkívül örülünk a díjnak, hiszen ez megerősít minket abban, hogy jó irányba haladunk” – nyilatkozta ifj. Karászi József, a NET’54 Üzleti Kommunikáció ügyvezetője.

A NET’54 a gazdasági válság ellenére őrizte meg piacvezető szerepét, sőt, az év folyamán a megoldási paletta bővítése révén kétszeresére növelte forgalmát, ami így elérte a 2 milliárd forintot. 2010-ben a vállalat már külföldön is dolgozott, többek közt Szlovákiában, illetve Spanyolországban hajtottak végre sikeres, a távközlési infrastruktúra fejlesztését célzó projekteket.

Ellenőrzött belső folyamatok

„2010-ben komoly erőfeszítéseket tettünk annak érdekében, hogy a növekedést üzleti folyamataink megújításával is támogassunk” – mondta ifj. Karászi József. A NET’54 ennek érdekében egy BPR (Business Process Reengineering) projekt keretében újratervezte üzleti folyamatait, valamint egy új webes ügyfélkezelő rendszert vezetett be, melynek köszönhetően jelentősen tudta növelnie az ügyfélkiszolgálás minőségét és hatékonyságát. A vállalat ezen felül egyre nagyobb hangsúlyt fektet a call és kontakt centerekhez kapcsolódó egyedi üzleti szoftverek fejlesztésére, melyek segítségével a vállalatok tovább javíthatják az ügyfélszolgálati kiszolgálás színvonalát.

Kulcsszavak: Avaya

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat

Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.

2024. november 22. 14:58

A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán

A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.

2024. november 22. 13:17

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36