Díjnyertes ügyfélszolgálati forgalom
2010-ben a NET’54 lett az Avaya legnagyobb hazai partnere
2010-es forgalma alapján az Avaya a NET’54 Üzleti Kommunikációnak adta a Legnagyobb forgalmú Partner címet. A cég 2010-es, a díjat megalapozó sikerei közé tartozott többek között a K&H Bank ügyfélszolgálatának korszerűsítésére és áttelepítésére kiírt tender elnyerése, illetve sikeres lebonyolítása. „Az Avayával több mint 10 éve működünk együtt sikeresen, rendkívül örülünk a díjnak, hiszen ez megerősít minket abban, hogy jó irányba haladunk” – nyilatkozta ifj. Karászi József, a NET’54 Üzleti Kommunikáció ügyvezetője.
A NET’54 a gazdasági válság ellenére őrizte meg piacvezető szerepét, sőt, az év folyamán a megoldási paletta bővítése révén kétszeresére növelte forgalmát, ami így elérte a 2 milliárd forintot. 2010-ben a vállalat már külföldön is dolgozott, többek közt Szlovákiában, illetve Spanyolországban hajtottak végre sikeres, a távközlési infrastruktúra fejlesztését célzó projekteket.
Ellenőrzött belső folyamatok
„2010-ben komoly erőfeszítéseket tettünk annak érdekében, hogy a növekedést üzleti folyamataink megújításával is támogassunk” – mondta ifj. Karászi József. A NET’54 ennek érdekében egy BPR (Business Process Reengineering) projekt keretében újratervezte üzleti folyamatait, valamint egy új webes ügyfélkezelő rendszert vezetett be, melynek köszönhetően jelentősen tudta növelnie az ügyfélkiszolgálás minőségét és hatékonyságát. A vállalat ezen felül egyre nagyobb hangsúlyt fektet a call és kontakt centerekhez kapcsolódó egyedi üzleti szoftverek fejlesztésére, melyek segítségével a vállalatok tovább javíthatják az ügyfélszolgálati kiszolgálás színvonalát.
Kapcsolódó cikkek
- Az Algotech ismét elnyerte az AVAYA Platina partneri minősítését
- A kimagasló szolgáltatási szintet díjazta az Avaya
- Avaya Gold Business Partner lett a NET’54
- A NET’54-gyel központosít a K&H
- Nemzetközi Avaya elismerés a NET'54-nek
- Új marketingigazgató az Avaya EMEA régióban
- Az Avaya megvásárolja a Nortel nagyvállalati megoldások részlegét
- A kkv-k fejleszteni fogják kommunikációs technológiájukat
- Avaya Aura: a vállalatok biztonságosan integrálhatják működésükbe a Facebookot és a Twittert is
- A továbbiakban a Procomp értékesíti az Avaya Integral üzleti telefonokat
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.