Az európai vállalatok 46 millió eurós potenciális profitnövekedéstől esnek el
A Ricoh Europe közzé tette folyamathatékonysági tanulmányát, mely szerint az európai vállalatok akár 46 millió eurós potenciális profitnövekedéstől eshetnek el az információ feldolgozás alacsony hatékonysága miatt. A kutatás kimutatta, hogy a kritikus üzleti dokumentum folyamatokat kezelő alkalmazottak évente körülbelül 362 millió órát töltenek el ezzel a tevékenységgel, ami éves szinten 147 milliárd eurós költséget jelent az adott vállalat számára.
A Ricoh Europe által készített folyamathatékonysági tanulmány az európai vállalatok üzleti szempontból kritikus dokumentum folyamatait vizsgálja. Ezek olyan folyamatok, amelyek rendszeresen előfordulnak a napi üzletmenetben, és közvetlen hatással vannak az ügyfelek és az alkalmazottak közötti üzleti interakciókra. Ilyenek például a megrendelések, ügyfél adatok, vagy számlák. A tanulmány meghatározza a fejlődési területeket és a szóban forgó fejlesztések gazdasági megtérülését.
Az üzleti szempontból kritikus dokumentum feldolgozási folyamatok idő és beruházás igényes mivolta ellenére az európai vállalatok többsége elismeri, hogy van még hová fejlődniük a területen. A válaszadók szerint a három legfőbb prioritás a tudásmegosztás növelése (67%) a biztonság javítása (67%) és a munkaerő hatékonyság növelése (65%). Ezen fejlesztések végrehajtásának legnagyobb akadályának az idő- (45%) és a forráshiányt (35%) tartják.
A tanulmány arra is rámutat, hogy az európai vállalkozások a biztonsági kockázatoktól tartva, gyakran vonakodnak olyan időmegtakarító kezdeményezések bevezetésétől, mint például az outsourcing. Ugyanakkor minden 12. európai vállalat szerint, a jelenlegi biztonsági folyamataik nem védelmezik kellőképpen a bizalmas dokumentumokat, míg a válaszadók 36%-a ismeri el, hogy ők vagy kollegáik vesztettek már el fontos dokumentumot.
A már rendelkezésre álló technológia ellenére a tanulmány alapján nagyon sok dokumentum folyamat fölöslegesen munkaigényes. Az üzleti szempontból kritikus dokumentum folyamatok 43%-a még mindig papír alapú és csak a válaszadók 22%-a jelentette, hogy vállalatuk teljesen automatikus munkafolyamatokkal rendelkezik.
Kapcsolódó cikkek
- Új környezetbarát Ricoh hirdetőtábla Londonban
- Aficio MP C2051/MP C2551: 2 új Ricoh multifunkciós készülék
- Megfizethető, energiatakarékos multifunkciós megoldások a Ricoh-tól
- Öt kategóriában vehetett át a Ricoh BERTL díjat
- Ricoh: kiterjesztett együttműködés a Nuance-szal
- Költségcsökkentés intelligens számlázással
- Igazán kemény körülmények közé: Ricoh G700
- Az InfoPrint Solutions a Ricoh Csoport teljes jogú leányvállalata lett
- Környezetbarát Ricoh-fényreklám New Yorkban
- Új Ricoh multifunkciósok: Aficio SP 3400SF/SP 3410SF
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A 7 éves Bitget új vezetővel és globális ambíciókkal ünnepel
A Bitget, a világ legnagyobb Universal Exchange-e (UEX) tovább erősíti globális márkastratégiáját és felhasználói fókuszát azzal, hogy Ignacio Aguirre Francót nevezte ki új marketingigazgatójának (CMO).
Az újgenerációs adatközpontok igényeire optimalizálva fejleszt a Schneider Electric
A Schneider Electric az NVIDIA-val együttműködve egy új, átfogó megoldást fejleszt a megawattos teljesítményű rackek kiszolgálására. Az eszköz támogatja a 800 V DC rendszerre való átállást, miközben áramátalakítást, megnövelt biztonságot és energiatárolási funkciót is kínál.
Megérkezett az SAP fejlesztői forradalma
Az SAP a TechEd 2025 konferencián mutatta be legújabb fejlesztői innovációit, amelyek a mesterséges intelligenciát mélyen integrálják a fejlesztési folyamatokba. Az SAP Build új, MI-alapú funkciói, a bővülő adatökoszisztéma és a fejlett Joule ügynökök révén a fejlesztők minden korábbinál gyorsabban és magabiztosabban alakíthatják át ötleteiket működő alkalmazásokká. A vállalat emellett vállalja, hogy 2030-ig világszerte 12 millió ember számára nyújt MI-képzést, segítve őket a technológiavezérelt munkaerőpiac elvárásainak teljesítésében.
A női vásárló ma a legerősebb piaci erő – mégis félreértik a márkák
A gazdasági válságok átrendezik a fogyasztói szokásokat, ezért ma különösen fontos látni, kik irányítják valójában a vásárlói döntéseket. A B2W – Business to Woman legfrissebb, 2025-ös reprezentatív kutatása azt mutatja, hogy a nők szerepe tovább erősödött: míg 2022-ben a vásárlások 85%-ában volt meghatározó a befolyásuk, 2025-re ez az arány 89%-ra nőtt. A kutatás eredményeit a Magyar Marketing Szövetség Női Marketing Tagozatának rendezvényén mutatták be.
Új korszak a vállalati működésben: szövetségre lépett a Konecta és a CrewAI
A Konecta, a vásárlói élmény (CX) és digitális szolgáltatások egyik vezető globális szereplője stratégiai partnerségre lépett a CrewAI-jal, a többrésztvevős (multi-agent) mesterséges intelligencia megoldások úttörőjével. A két cég közösen alakítja át az ember és az AI együttműködésének módját: a humán szakértelem, a kiemelkedő ügyfélélmény és az AI képességeinek kombinációja révén mérhető üzleti értéket teremtenek minden ügyfélkapcsolati ponton.

