Felsőoktatásban erősít a Xerox
Bővítette tevékenységi körét a Xerox-hoz tartozó ACS miután a napokban felvásárolta az Egyesült Államok egyik legnagyobb, online felsőoktatási információs – és tanácsadói rendszereket üzemeltető vállalatát, az Education Sales and Marketing-et (ESM).
A közel 700 amerikai egyetemmel, illetve főiskolával, valamint kilenc millió diákkal kapcsolatban álló ESM számos olyan szolgáltatást biztosít a hallgatóknak, amelyek révén a képzésekkel összefüggő adminisztrációs feladatokat gyorsan, és egyszerűen el tudják intézni.
Az akvizíció után az ACS jelentős mértékű fejlesztéseket szeretne végrehajtani az ESM-nél, hogy az igénybe vehető szolgáltatások köre tovább erősödjön a lehető legtöbb területen, kezdve az online oktatási tanácsadástól, az űrlapkitöltéseken át a diákhitelekkel összefüggő ügyintézésig.
A felvásárlás üzleti részleteit a vállaltok nem hozták nyilvánosságra.
Kapcsolódó cikkek
- Újabb felvásárlás a Xeroxnál
- 300 millió dollárt fektet felvásárlásokba a Xerox
- A Wallitrade forgalmazza a Xerox szélesformátumú berendezéseit
- A Xerox idén is ott van a világ legetikusabb cégei közt
- Stratégiai kinevezések a Xeroxnál
- Három új alelnök a Xerox-nál
- A Xerox az Affiliated Computer felvásárlásával az élre tört
- A Xerox csökkenő negyedéves profitot jelentett
- 6,4 milliárdos üzletre készül a Xerox
- Új épületet avatott a SZÁMALK
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Vezető marketingesek kerekasztal-beszélgetése
2025. június 17-én ismét találkoztak egymással a Magyar Marketing Szövetség tagozataként működő Marketing Döntéshozók Klubjának tagjai. A rendezvénynek a Zwack Füves Bárja adott otthont, házigazdája és ötletgazdája Kovács Dávid Gábor, a Zwack Unicum Nyrt. marketingigazgatója volt. Az esemény célja az volt, hogy a februárban elindított szakmai párbeszédet folytassák arról, milyen szerepet játszhat a marketing – és maguk a marketingesek – a társadalom formálásában.
Ahol az AI találkozik a japán precizitással: bemutatkozik a Casio újdonsága
A Casio hivatalosan is bemutatta a G-Shock termékcsalád legfrissebb darabját, az MTG-B4000-res modellt. „Ez az új japán csúcstechnológiás óra remekül ötvözi a tervezők kreativitását a mesterséges intelligencia által nyújtott lehetőségekkel. Az MTG-B4000-res méltó tagja az MT-G sorozatnak, amely a strapabíróságáról, tartósságáról és ellenállóságáról ismert” – mondta Nagy Sándor, a Casio termékmenedzsere.
Digitális forradalom az állattenyésztésben – Egyetemi hallgatók tesztelik Moldován András szoftverét
A precíziós állattenyésztés és az agrárdigitalizáció területén indít új együttműködést a Széchenyi István Egyetem: stratégiai megállapodást írt alá a Livestocker Solutions Kft.-vel, amelynek alapítója a Cápák között című televíziós műsorból is ismert üzletember, Moldován András. A partnerség révén az egyetem Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Karának hallgatói a cég korszerű farmmenedzsmentszoftverét használhatják az oktatásban, így első kézből ismerkedhetnek meg a precíziós állattartás digitális eszközeivel.
Minden kép mestermű – HONOR 400 az alkotás szolgálatában
A nyári kalandok során elengedhetetlen, hogy a legszebb pillanatokat maradandó formában örökítsük meg – ebben nyújt megbízható társat a HONOR 400 széria. A készülék ideális választás azok számára, akik a nyaralás minden részletét élethűen és stílusosan szeretnék megörökíteni, legyen szó múzeumokról, történelmi helyszínekről vagy városi látnivalókról. A HONOR 400 széria mesterséges intelligencia alapú fejlesztései új távlatokat nyitnak a mobilfotózásban, így minden élmény a lehető legszebb formában marad meg.
Stílus és teljesítmény egyetlen hangszóróban
A világ egyik vezető szórakoztatóelektronikai márkája, a TCL, új szintre emeli az otthoni moziélményt a forradalmian új Z100 hangszóróval – az első vezeték nélküli Dolby Atmos FlexConnect eszközzel. Ez az innovatív megoldás egyesíti a kiemelkedő hangteljesítményt, a rugalmasságot, a könnyű telepíthetőséget és a stílusos megjelenést.