Júliusban is csökkent a mobil-előfizetők száma

MTI Sajtóadatbank, 2011. augusztus 16. 08:50

Júliusban közel 3 ezerrel 11,702 millióra csökkent a három mobiltelefon-szolgáltató teljes előfizető-száma, miközben a forgalmat generáló ügyfeleké 24 ezerrel 10,983 millióra nőtt - közölte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH).

A közlemény szerint 2011 júliusában a hívásfogadásra alkalmas kártyák száma alapján 100 főre 117,4 SIM-kártya jutott. Júniusban 68 ezerrel 11,704 millióra csökkent a három mobiltelefon-szolgáltató teljes előfizető-száma, miközben a forgalmat generáló ügyfeleké az előző hónaphoz képest 12 ezerrel lett több, s elérte a 10,959 milliót. Július végére a teljes ügyfélszám alapján számolva a T-Mobile részesedése a júniusi 44,50 százalékról 44,52 százalékra, a Vodafone-é 22,59 százalékról 22,66 százalékra nőtt, míg a Telenoré 32,90 százalékról 32,82 százalékra csökkent.

A vizsgált hónap végére a forgalmazásban résztvevők, azaz a havi díjas előfizetéssel rendelkezők és az előre fizetett előfizetések közül az utolsó három hónapban hívást indítók vagy fogadók száma alapján a Vodafone piaci része 22,62 százalékról 22,68 százalékra, a T-Mobile-é 45,11 százalékról 45,12 százalékra emelkedett, míg a Telenoré 32,27 százalékról 32,20 százalékra csökkent.
 

Kulcsszavak: mobilhálózat NHH

hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés

A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.

2024. május 19. 14:40

Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.

2024. május 19. 12:34

Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric

Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.

2024. május 19. 10:26

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59