Apple webshop immár Magyarországon is
Az eddigi 33 mellé vasárnap négy új országban nyílt meg tegnap az Apple webshopja, így most már nem kell Németországból vagy más uniós országból megrendelnünk az iPad-ünket, iPhone-unkat vagy épp a Macintosht, ha fotelből akarunk vásárolni.
A nemzetközileg egységes, nyelvében eltérő bolthálózat elvben szabáványosított árakat is jelent, de azért apróbb eltérések akadnak. A támasztékként is szolgáló "okos" iPad-fedlap például a német shopban (kerekítve) 40 és 60 Euro, aszerint, hogy beérjük-e valamelyik pasztelszínű műanyaggal, vagy ragaszkodunk a színeiben is elegánsabb bőrhöz, nálunk azonban csak a műanyagnál szinkronizálták az árakat (ez 11 ezer Ft.), a bőrnél mintha egy kis sznobéria-adót is kivetettek volna, ezért a másfélszeres ár helyett majd' kétszerest - 20 ezret - kell fizetni.
A nemzetközileg jól bevált szolgáltatások bizonyosan népszerűek lesznek nálunk is, ezek körébe tartozik, hogy egyedileg lehet konfigurálni a Mac-et; az iPad-et, iPhone-t, iPod-ot pedig személyessé lehet tenni, ha rendelünk hozzá ingyenes gravírozást. A házhoz-szállítás - ahogy szinte minden országban - nálunk is ingyenes.
Ahogy az más boltnyitáskor is lenni szokott, van ami még nem kapható, pl. az iCloud felhő-szolgáltatás a honlap szerint csak ősztől rendelhető, de ha a naptárra nézünk, akkor elvben ez a kis hiányjel akár akár két nap múlva köddé (vagy felhővé) válhat...
Kapcsolódó cikkek
- Új szolgáltatások és megújult dizájn a Kütyü Magazin weboldalán
- Játékboltot nyitott az Origo
- Elektronikai webáruház lett az Ország Boltja
- Az online vásárlók még mindig félnek bankkártyával fizetni
- Egyre megbízhatóbbak a webshopok
- Magyarország legjobb webshopja kerestetik
- Olcsóbb, vonzóbb lesz a Google webboltja, mint az Apple-é
- Új vezető a hazai Apcom élén
- Majoros Miklós az Apple magyarországi képviseletének élén
- Két új szakember segíti az Apple termékek értékesítését
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.