A SAS nagy előnnyel vezeti a fejlett analitikai eszközök piacát
Az IDC szerint a SAS megtartotta első helyét és 35,2 százalékra növelte piaci részesedését a tavalyi évben.
Az üzleti intelligencia eszközök globális piacát bemutató IDC jelentés szerint 2010-ben a bevételek alapján továbbra is a SAS vezette a fejlett analitikai megoldások szegmensét 35,2 százalékos piaci részesedésével, mely növekedést jelent a 2009. évi 34,7%-hoz képest. A bővülés mértéke is nőtt a korábbi évhez viszonyítva, ugyanis a tanulmány szerint a SAS fejlett elemző eszközök értékesítéséből származó bevétele 2009-ről 2010-re 10,1%-kal nőtt, míg ez az érték 2008-2009 között 6,3% volt.
A cégek jellemzően a döntések támogatásához, valamint a vállalati adatokból nyerhető információk kiaknázása érdekében használják az üzleti analitikai megoldások vezető szállítójának számító SAS elemző szoftverét.
Kapcsolódó cikkek
- Jubiláló üzleti roadshow
- SAS analitika már iPad-en és iPhone-on is
- Még mindig a SAS a legjobb munkahely
- Marketing menedzsment céget vásárolt a SAS
- Csütörtökön jön a BI Évkönyv bemutató konferencia
- Új üzleti intelligenciacsomag az SAP-től
- Kutatás indul az üzleti intelligencia hazai gyakorlatáról
- SAS kampánymenedzsment a Magyar Telekomnál és az Erste Banknál
- SAS-sal erősít az észak-amerikai profi kosárlabdaliga csapata
- Valós idejű analitikai céleszköz az SAP-tól
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.