SAS analitika már iPad-en és iPhone-on is
Az üzleti döntéshozók és vállalatvezetők ezentúl mobilinternet segítségével bárhonnan, könnyen hozzáférhetnek a vállalati üzleti intelligencia lekérdezésekhez. A legújabb döntéstámogató eszköz a MeLLmo, és a SAS közös terméke.
Az újdonság többek között abban nyújt támogatást, hogy a vállalat rendkívül gyorsan reagáljon a piaci mozgásokra, aminek számos szektorban kritikus jelentősége van. Például egy gyártó cég értékesítési csatornákkal foglalkozó menedzsere éppen üzleti úton lehet, amikor azt tapasztalja, hogy az egyik, jellemzően lassan mozgó terméke tekintetében hirtelen megugrik a rendelésszám. A menedzser mobilján azonnal ellenőrizni tudja a termék előállításához szükséges alkatrészek raktárkészletét, és azonnal megteheti a szükséges intézkedéseket.
Az újdonság két szoftvert, a Roambi ES3 nevű mobil üzleti intelligencia alkalmazást és a SAS Enterprise BI Server megoldást egyesíti. Az integrált rendszernek köszönhetően a döntéshozók online vagy offline üzemmódban bármikor és bárhol hozzáférhetnek a legfrissebb illetve legfontosabb SAS adatokhoz és riportokhoz, amelyeket interaktív felületen kezelhetnek. Az eszköz iPhone-on és iPad-en egyaránt használható, először 2011 áprilisától érhető el a felhasználók számára.
Kapcsolódó cikkek
- Az iPhone segít a gyógyításban
- Hamarosan érkezik az iGO primo az iPhone-ra
- Esti mesék iPhone-on
- Az iPhone 3G már nem frissíthető az új iOS 4.3 mobil operációs rendszerre
- A hét iPhone alkalmazásai: GeniusScan+ és GravityGuy
- Ki ne hagyjuk az Oscart
- Az Apple újabb területre merészkedhet: az NFC révén jöhetnek a pénzügyi szolgáltatások
- Térképes lakáskeresés iPhone-ra és Andoidos mobilra
- iPhone alkalmazásokat fejlesztettek az OTP-nek a BME diákjai
- Hamarosan az amerikai iPhone-rajongók is választhatnak szolgáltatót
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.