Elindult a Samsung Házhozmegyünk szerviz szolgáltatása
A napokban indult el a koreai gyártó legújabb, prémium kategóriás hordozható készülékeihez kínált programja, a Samsung Házhozmegyünk Szolgáltatás, amelynek keretében a prémium Samsung készülékek tulajdonosai otthonaikban várhatják a szerelőket.
Ügyfelei igényeit szem előtt tartva a Samsung 2012. február elején elindította Házhozmegyünk szolgáltatását. Ezt a prémium kategóriás termékkel rendelekező ügyfelek a My Samsung Hub-on (a cég hazai fejlesztésű online ügyfélszolgálati központján) keresztül igényelhetik, és a szolgáltatás révén otthonaikban várhatják a szerelőket. A szakemberek – amennyiben az technikaliag lehetséges – rögtön a helyszínen el is végzik a javítási munkálatokat, valamint a mobiltelefonok esetében az adatmentést is. Az egyelőre Budapesten és Pest megyében elérhető minőségi szolgáltatás hátterét a mobilkészülékek esetén a Telemax, a notebookok kapcsán pedig a Fixdirect legjobb mérnökei biztosítják. A szervizelést végző munkatársak a Samsung szervizautójával, egyenruhájában és a szolgáltatásra való jogosultságukat igazoló azonosító kártyával keresik fel az ügyfeleket.
További információ a kapcsolódó hazai Samsung weboldalakon érhető el: samsung.com; my.samsung.hu/szervizfutar
Kapcsolódó cikkek
- ASUS Transformer Pad Infinity és Transformer Pad 300 sorozat az MWC 2012-n
- Két új Toshiba Ultrabook
- Új notesz-erőgép Intel Extreme „Sandy Bridge-E” proceszorral
- Új Samsung ultrabookok
- Hatmagos noteszgép munkaállomás teljesítménnyel
- Új Asus transzformálható Android tábla PC
- Gyorsabb és olcsóbb Intel Classmate notebookok iskolásoknak
- HP ENVY 14 Spectre Ultrabook törésálló üvegházban
- Új ThinkPad Edge laptopok: üzlet és életmód egyben
- A Samsung belép az Ultrabook piacra