Toborzás a weben
A szervezők szerint a reklám azért szükséges, mivel már egy teljes generáció, a felnőttek fele úgy nőtt fel, hogy a családjában semmilyen kapcsolata nem volt a háborúval, teljesen ismeretlen számukra a sereg. A katonaság 1,4 millió aktív tagjának fenntartásához a Pentagonnak évente 206 000 új embert és 151 000 részmunkaidőst kell verbuválnia. A kampány hostolásáért 25 000 dollárt kap a Yahoo, és a nyár végéig további 250 000 dollár fog befolyni kasszájába a reklámokból. Marketingesek véleménye szerint a katonaság jól döntött, mivel a webezők között szép számmal találhatók a technológia iránt érdeklődő 17-35 éves férfiak. "Ki az, aki ne akarna repülni egy Apache-on" - jegyezte meg egy őrnagy. (CNet)
Kapcsolódó cikkek
- A Yahoo számokkal bizonyítja, hogy alacsony a Microsoft ajánlata
- Heineken: Keresőmarketing és új Bajnokok Ligája site
- Fúzióról tárgyal a Microsoft és a Yahoo
- Hírportált indított az RTL Klub
- Sms-t is küld a Yahoo Messenger Vistára írt bétája
- Az Opera Google-ra cseréli a Yahoo-t mobilbönglszőin
- Szabadon alakíthatóak lesznek a Yahoo találatai
- A Microsoft nem tervez leépítést a Yahoo-nál
- Tavaszi csúcsforgalom az NJSZT-ben
- A Microsoft ajánlata megosztotta a Yahoo igazgatótanácsát
Már több mint 600 iskola használja az egyik leginnovatívabb magyar matekoktatási platformot
A 2024/2025-ös tanévtől a mateking teljesen ingyenessé tette a tanórai használatot az általános és középiskolákban dolgozó matematikatanárok számára. Eddig a hazai iskolák közel hetede csatlakozott, és csaknem 6000 tanár kapott már hozzáférést az oktató platformhoz, amely a hagyományos tantermi tanítást kiegészítve nyújt izgalmas, innovatív oktatási megoldásokat.
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
Az AI segítségével teszi hatékonyabbá az energetikai rendszerek felügyeletét a Ganz
Új, mesterséges intelligencia alapú szakértői megoldást fejlesztett ki a Ganz Transzformátor- és Villamos Forgógépgyártó Kft. A Ganz Intelligent Solutions Expert System a villamosenergia-ipari eszközök, különösen teljesítmény transzformátorok, motorok és generátorok állapotfelméréséhez, diagnosztikájához és karbantartás ütemezéséhez nyújt digitális megoldást.
Pályaorientációs nap volt a Széchenyi-egyetemen
Pályaorientációs nap keretében érkeztek általános iskolások a győri Széchenyi István Egyetemre, ahol laborlátogatásokon, előadásokon, kreatív foglalkozásokon, sőt kínai nyelvórán is részt vehettek. A jelentős érdeklődés miatt az intézmény komplex szolgáltatáscsomagot állított össze, amelyre iskolai csoportok jelentkezhetnek, akár egy osztálykirándulás tartalmas programjaként.
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.