Új betegedukációs eszközök a magyar weben

forrás Prim Online, 2012. április 5. 16:44

Innovatív betegedukációs eszközt fejlesztett a WEBBeteg.hu. A Vizsgáló 2.0 alkalmazás interaktív módon mutatja be a rendelőkben is alkalmazott egyes alapvizsgálatokat. Ezzel egyidejűleg továbbfejlesztett felhasználói felülettel találkozhat a látogató a főoldalon és az aloldalakon is.

Online szűrővizsgálatok: látás- és hallásvizsgálat, melanómaszűrés

 
A WEBBeteg új alkalmazása, a Vizsgáló 2.0, különböző online úton elvégezhető vizsgálatokat fognak össze. Az alkalmazások szakorvosok bevonásával készültek, a rendelőkben is alkalmazott vizsgálati eljárásokat alkalmazza webes környezetben. Fő részei a látásvizsgálat, a hallásvizsgálat, valamint a melanoma szűrővizsgálatra alkalmas anyajegyvizsgáló.
 
A Vizsgáló. 2.0 célja nem az, hogy kiváltsa a szakorvosi vizsgálatokat, hanem épp ellenkezőleg: szűrési jelleggel hívja fel a figyelmet az orvoshoz fordulás fontosságára. A Vizsgáló 2.0 alkalmazásainak használatával a látást, hallást érintő rejtett problémák kerülhetnek előtérbe, valamint a gyanús anyajegyek esetén járul hozzá a szakorvos felkereséséhez.
 
Az alkalmazás célcsoportja a teljes magyar társadalom, hiszen a látás- és hallásproblémák felderítése, az anyajegyek rendszeres ellenőrzése valamennyi korosztály és nem, valamint a betegek mellett a panaszokkal nem rendelkezők számára is fontos.
 
Az innovációs források bevonásával megvalósított alkalmazás egyedülálló a magyar piacon. Az eszköz a látogatók által az anyajegyeikről készített, megfelelő minőségi paraméterekkel rendelkező fotók összetett, több algoritmust alkalmazó elemzésével állapítja meg, hogy a vizsgált anyajegy milyen valószínűséggel utal rosszindulatú folyamatokra, ezáltal hozzásegít a bőrdaganatok minél korábbi felismeréséhez.
Kulcsszavak: egészségügy

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat

Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.

2024. november 22. 14:58

A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán

A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.

2024. november 22. 13:17

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36