Az Oracle kiviszi a rendeléseket az internetre

2000. június 19. 09:38
Az Oracle Order Management 11i a világon elsőként biztosít kapcsolatot a front és back office alkalmazások között, és ezzel az Oracle az egyetlen teljes mértékben integrált e-business alkalmazásegyüttest kínálja.
Az Oracle Corp., az e-business szoftverek legnagyobb szállítója, ma bejelentette, hogy a májustól az Oracle E-Business Suite részeként szállított OracleŽ Order Management 11i révén mindeddig ismeretlen szintű integrációt biztosít a rendelés-nyilvántartási műveletek felé, és így segítségével a nagyvállalatok korszerű internetes rendelésfelvételi, -követési és -teljesítési folyamatokat vezethetnek be. Az Order Management 11i modullal az Oracle azonnali integrációt biztosít az ügyfélközeli (front office) alkalmazások és az ügyviteli háttéralkalmazások (back office) között. Ezzel megnyílt az út a rendelésteljesítési megoldások új generációjának bevezetése előtt. A megoldás korai felhasználóiként az American Power Conversion Corp. és a Millipore Corporation nevét említhetnénk.

Az eddigi hagyományos rendelés-nyilvántartási rendszerek nem biztosítottak adatkapcsolatot az ügyféloldali tevékenységek és a háttérben folyó ügyviteli tranzakciók között. E két fontos üzleti funkció integrálásának hiánya sok munka árán átírt és adaptált megoldások összetoldozására kényszerítette azokat a vállalatokat, melyek olyan megoldást akartak, amely egyaránt gondoskodik a rendelések rögzítéséről, az igények kielégítéséről és a rendelésekkel kapcsolatos összes tevékenység pontos áttekintéséről. Az Oracle Order Management 11i megoldása kigyűjti és feldolgozza a legkülönbözőbb csatornák felől jelentkező igényeket és rendeléseket, és az összes fontos információt biztosítja a vevők, a kereskedelmi partnerek és a tágabb értelemben vett beszállítói lánc tagjai számára. Ezáltal kulcsfontosságú kapcsolódási pontot biztosít az ügyfélkapcsolat-kezelési (CRM) és az integrált vállalatirányítási (ERP) rendszerek között, és így az Oracle a világ egyetlen teljes mértékben integrált e-business alkalmazásegyüttesét mondhatja magáénak.

Kulcsszavak: Oracle ügyvitel

A Tenstorrenttel közösen fejleszti mesterségesintelligencia-megoldásait az LG

Az LG Electronics (LG) és a Tenstorrent bejelentette, hogy kibővítették együttműködésüket, amelynek célja a globális piacra szánt SoC-k, (System-on-Chips, azaz egylapkás rendszerek) fejlesztése. A partnerség révén az LG célja, hogy tovább bővítse a termékeihez és szolgáltatásaihoz használt AI-chipek tervezésében és fejlesztésében rejlő lehetőségeket. A vállalat elkötelezett az AI-alapú innovációk előmozdítása mellett, különösen a háztartási készülékek, az okosotthon-megoldások, valamint a jövőbeli mobilitási és kereskedelmi fejlesztésének területén.

2024. november 22. 18:14

Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat

Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.

2024. november 22. 14:58

A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán

A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.

2024. november 22. 13:17

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36