ASUS GeForce GTX 690 két GPU-val

forrás Prim Online, 2012. május 4. 16:20

Az ASUS GeForce GTX 690 két GPU-s grafikus kártya az elérhető legnagyobb feldolgozási teljesítményt kínálja a játékosoknak: 3072 CUDA magot, 4 GB GDDR5 memóriát, az új TXAA/FXAA támogatását és aprólékos túlhajtási beállításokat az ASUS GPU Tweak segédprogrammal.

A generáció eddigi legerősebb kártyájaként bemutatkozó ASUS GeForce GTX 690 grafikus kártya elsőként kínálja két darab 28 nanométeres GPU teljesítményét, ami kiemelkedő sebességű, akadozásmentes és fantasztikusan részletes megjelenésű játékélményt garantál. Az intelligens gyártástechnológia alkalmazásával szerény energiaigényűre készített eszköz energiatakarékosan működtethető. Használatával még egyszerűbben alakíthatók ki a négyes SLI rendszerek, hisz csak két ASUS GeForce GTX 690-et kell párba állítani. Az ASUS továbbra is a legjobb túlhajtási élményt kínálja exkluzív GPU Tweak segédprogramjával, amely remekül megfér a DirectX 11 és az OpenGL® 4.2 tudás mellett, és természetesen nem hiányoznak az olyan új technológiák sem, mint az NVIDIA GPU Boost, a továbbfejlesztett élsimítás (TXAA/FXAA) és az Adaptive Vertical Sync.

Durva 28 nanométeres grafikus feldolgozási teljesítmény
Az ASUS GeForce® GTX 690 kártyában két GeForce® GTX 680 mag található: ez összesen 3072 CUDA magot jelent, ami egészen szemkápráztató számítási teljesítményt kínál mind a grafika, mint a CPU melletti párhuzamos feldolgozás számára. A magok 1019 MHz-es turbó órajelen futnak, az 512 bites memóriainterfész pedig 4 GB 6008 MHz-es GDDR5 videomemóriát csatol a rendszerhez.

Karcsúsított gyártás, kisebb étvágy
A rendkívüli teljesítmény ellenére az ASUS GeForce® GTX 690 fogyasztása mindössze 300 W (TDP). A játékosok tehát úgy jutnak nagyobb feldolgozási kapacitáshoz, hogy közben a hatékony, 28 nanométeres gyártásnak köszönhetően még a villanyszámlát is csökkenthetik és a környezettudatosságra is figyelnek.

Intuitív grafikus vezérlőelemek és hangolás a GPU Tweakkel
Most sem marad ki az ASUS exkluzív GPU Tweak grafikuskártya-hangoló programcsomagja a dobozból. A túlhajtásra vágyó vásárlók könnyedén kísérletezhetnek a teljesítmény hangolásával: feljebb lökhetik az órajeleket, beállíthatnak áramfogyasztási célokat és szabályozhatják a ventilátor fordulatszámát. A GPU Tweak beépített védelmet tartalmaz annak érdekében, hogy minden módosítás biztonságos maradjon, fenntartva az optimális stabilitást és megőrizve a kártya megbízhatóságát. A segédprogram egy kényelmesen leolvasható windowsos felületi elemet is kínál, valamint lehetőség van az azonnali, élő illesztőprogram- és BIOS-frissítésre, hogy az ASUS GeForce® GTX 690 mindig naprakész legyen.

 



Még egy lépés a magával ragadó játék felé
Az ASUS GeForce® GTX 690 a vásárlók számára az egy kártyán elérhető eddigi legnagyobb grafikus teljesítményt kínálja, és ezzel még jobban kihasználhatókká teszi a legújabb szoftverfejlesztéseket. Páratlan DirectX® 11 és OpenGL® 4.2 teljesítményt kínál, ezáltal évekig időtálló grafikus megoldásként lehet számítani rá. Az NVIDIA® SLI™-konfigurációjáról álmodozó megszállott felhasználók párba állíthatnak két ASUS GeForce® GTX 690-et és azonnal négy GPU-s SLI™-hez – és persze még durvább feldolgozási teljesítményhez – jutnak.

Az új, ultragyors élsimítási technológiák, a TXAA és az FXAA segítenek a játéktervezőknek és -fejlesztőknek, hogy még simább megjelenítést, még vonzóbb vizuális élményt nyújthassanak a versenytárs felsőkategóriás professzionális grafikus képkirajzoláshoz képest. További, gyorsabb és vonzóbb játékokat eredményező technológiák az NVIDIA® Adaptive Vertical Sync és a hardver alapú képsebességmérés: mindkettő azt a célt szolgálja, hogy a játékok optimális sebességgel, lassulás nélkül futhassanak. Az ASUS GeForce® GTX 690 támogatja az NVIDIA® GPU Boost funkcióját, az órajel azonnali, automatikus állítását, ha szükséges, és könnyedén meghajt négy kijelzőt is az NVIDIA® Surround™ technológiájával.


 

Kulcsszavak: grafikus kártya Asus ASUS

Hardver ROVAT TOVÁBBI HÍREI

AI fotogrammetriával bővült az Artec Studio 19

A professzionális 3D szkenner megoldásokat gyártó Artec 3D bemutatta az Artec Studio, átfogó 3D szkennelő, adatfeldolgozó, reverse engineering és minőségellenőrzési célszoftver legújabb verzióját. Az AS19-et többek között széleskörű szkenner-integrációval, nagyobb teljesítménnyel és mesterséges intelligencia alapú fotogrammetriával fejlesztették, hogy még jobban megfeleljen a különböző iparágakból érkező szakemberek igényeinek. A szoftver egyik legizgalmasabb újítása, hogy már nemcsak 3D szkenek, de fényképek és videófelvételek alapján is képes 3D modellek létrehozására.

2024. november 24. 15:33

Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson

A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.

2024. november 24. 12:02

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36