Hegyalja: Színház, túra, Hegy’ről a Völgybe
Idén először, az országban egyedülálló módon olyan fesztiválhelyszín nyílik, ahol a fesztiválozók nem csak a nyári bulijukat és a zenés nyaralásukat, de a jövőjüket is biztosíthatják. A Hegy’ Karriergyárban nem csak, hogy a nyakkendő helyett a hideg Furmint-fröccs a kötelező kellék az állásinterjúkon, de a nagyvállalati munkaadók gyakornoki helyeire és állásaira Badár Sándor és Aranyosi Péter stand up comedysták társaságában pályázhatnak a hegyaljások.
A diákokat nem csak az álomállás várja, hanem a megzenésített nyaralásra július 8-ig még a közel 30%-os kedvezményű jegyek, korlátozott számban, a Hegy’ helyi hálózataiban, amikhez a facebook.com/hegyaljafesztival.hu oldalon keresztül a legegyszerűbb eljutni. Aki épp nem a vizsgaidőszakot piheni, hanem a munkából szakadna ki, és a szabadságot már elintézte, július 8-ig még akciós áron válthatja meg a Hegy’ nyaralásra a belépőjét.
Színház, túra, Hegy’ről a Völgybe
A Borsodi Hegyalja Fesztivál városi helyszínén, a Paulay Ede Színházban a L’art pour l’art Társulat best of műsora és egy egészen különleges, magával sodró, groteszken szórakoztató darab mellett az elmúlt évek Hegyaljáin készült fotókból álló kiállítás is várja az érdeklődőket. Nyári Attila képein megelevenednek a régi nagy pillanatok, fesztiválszerelmek történetébe pillanthatnak bele a látogatók, miközben szinte hallják, ahogy a két éve fellépő Motörhead zúz a Nagyszínpadon…
Persze a város tartogat még izgalmakat. Idén a Völgy a Hegy’en vendégeskedik, azaz a Hegy’ről a Völgybe kézműves kiállításon és vásáron a hegyaljások a Művészetek Völgyének árusaival, művészeivel találkozhatnak és ismerkedhetnek meg. Akik felfedezné Tokaj rejtett szépségeit, azok a Tokaj Turinform Irodában beszerezhető kóddal olyan mobilapplikációt tölthetnek a telefonjukra, aminek segítségével a legizgalmasabb helyekre is eljuthatnak a hegyaljai településen. Aki nem sétálna, az ekhós szekéren, vagy a fesztiválterületen bérelhető biciklivel is bejárhatja a várost és a környéket, ellátogathat a pincesorra, vagy kajakba, kenuba ülve evezni indulhat a Tiszán és a Bodrogon, hogy aztán este kivételes élményekkel feltöltődve vesse bele magát a színpadok előtti táncoló forgatagba.
Bor, tattoo: felelős élvezetek
A Hegy’en a világörökségi tájon termett szőlőből, szilvából, almából készült finomságok, borok és pálinkák kerülnek a fesztiválozók poharába. A Szabolcsicumok és Tokajicumok tökéletes kísérői az olyan fellépők koncertjeinek, mint többek közt Everlast, a Biohazard, az Alphaville, a Parov Stelar Band, az Arch Enemy, az Enter Shikari, a Pendulum (DJ set), az Exodus, a Csík Zenekar, az Irie Maffia, vagy a Kowalsky meg a Vega Big Band Special. A Bor- és Pálinkafalun kívül, az Ökoteátrumban is várják a borászok a jóféle, érlelt szőlőlevek rajongóit: minden nap más borászat tart majd itt ingyenes borkóstolót, és a hegyaljai borok világáról is mesélnek majd a jelenlévőknek.
Ahogy a bornál is fontos a mérték és a felelős hozzáállás, úgy a testünk díszítésében is. A nemrég indult Hegy’ Tatto péntek Facebook-sorozat szakértője, a gyönyörű tetováló lány, Urbán Kata, aki a Fesztiválon testközelből is megnézi az általa kielemzett, varrott bőrű fellépőket, az átgondolt tetováltatás híve. Több híresség és tetoválásrajongó bőrének díszítése után egy hetet csak a hegyaljásoknak szentel, akik a helyszínen tetováláskupont is nyerhetnek majd tőle.
Kapcsolódó cikkek
- Sziget - Óbuda több projekttel kapcsolódik a fesztiválhoz
- Burn Studios Frame Array: Hangorgia és fényvarázs a Soundon
- VOLT Fesztivál: 95 ezren mentek el Sopronba
- 9,5 millióan a VOLT fesztiválon?
- VOLT: 20. évforduló, 200 fellépő, több ezer csúszás!
- Burn Studios Frame Array: világpremier a Heineken Balaton Soundon
- Snoop Dogg is jön a Szigetre
- Lesz VOLT!
- Nem kapott környezetvédelmi engedélyt a VOLT Fesztivál
- Volt sztárokkal találkozhatsz Sopron belvárosában
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.