FutureZone 2.0: T-Systems és Cisco közös fejlesztések
A T-Systems Magyarország új, Budafoki úti épületében megnyílt a FutureZone 2.0 innovációs központ. A Cisco legújabb technológiáira épülő központ az IP alapú hálózati megoldásokra – így videóra, együttműködéses megoldásokra és adatközponti technológiára – fókuszál. A központban jelenleg folyó munka elsősorban e technológiák cloud alapú megoldásaira épít, míg a közeljövő projektjei között a zöld IT, a biztonságos wifi illetve az informatika innovatív egészségügyi alkalmazása szerepelnek.

A T-Systems Magyarország nemrég átadott új irodaházában is alkalmazza ezeket a technológiákat. Több mint 1500 alkalmazott használja vezetékes és mobil eszközein a rendszer összes vállalati szintű szolgáltatását, köztük az IP telefóniát, a videokonferenciát, a chatet, a webexet és a presence információkat.
Future Zone – a jövő projektjei
A FutureZone 2.0-ban a Cisco és a T-Systems Magyarország együttműködése keretében a közeljövőben a következő területeken indulnak újabb fejlesztések:
- Hálózati sérülékenységi esetek elemzése/elkerülése Wifi, vizsgálata és kiküszöbölése. Ritkán gondolunk arra, hogy vezetékes számítógép-hálózatunkban is lehetnek olyan biztonsági rések, amelyek adataink illetéktelenek kezébe jutását, elvesztését okozhatja. A T-Systems mérnökeinek elemző és fejlesztő tevékenysége e terület minél mélyebb megismerését és új védekezési módszerek kidolgozását célozza.
- e-Health: Az infokommunikáció mára olyan szintre jutott el, hogy az valódi segítség lehet a gyógyításban is. Itt nemcsak az adatok gyors feldolgozásáról és – tartózkodási helytől függetlenül – biztonságos eléréséről van szó, hanem például arról is, hogy a telepresence technológia hogyan segítheti a gyors diagnosztizálást vagy akár az orvostanhallgatók oktatását.
- zöld IT (energiamenedzsment): A hálózati eszközökben rendelkezésre álló intelligencia lehetővé teszi azt, hogy irodai környezetünk alkalmazkodjon hozzánk és a lehető legkevesebb energiát használja. Ha nem tartózkodunk munkahelyünkön, akkor az asztali telefonunk lekapcsolhat, a vezeték nélküli hálózat kisebb teljesítménnyel működhet – és még számos olyan okos megoldást fedezhetünk fel ezen a területen, amely összességében igen jelentős energia megtakarítást eredményez.
Kapcsolódó cikkek
- Az ASUS AiCloud-dal elkészítheti saját „személyes felhő” tárterületét
- Adobe: új felhőszolgáltatásokat tartalmazó Acrobat XI szoftver
- A felhőkre tekint az EU új digitális stratégiája
- Kockázati tőke segíti a felhőbiztonságot
- A vízimentők felhő-alapú IT használata nemzetközi elismerésben részesült
- OpenStack-alapú, vállalati privát felhő megoldás a SUSE-tól
- Óriási változás megy végbe a Szilícium-völgy életében
- Közép-Kelet Európa legjobb informatikai fejlesztése a Telemedbook
- „Felhő-céget” vett a Xerox
- Szabályozási labirintus: egy páneurópai felhő bevezetése
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
European Marketing Agenda 2025 Webinárium – Már elérhető online!
Az európai marketingszövetségeket – köztük a Magyar Marketing Szövetséget is – magába foglaló European Marketing Confederation (EMC) február 4-én tartotta meg éves trendfelmérése, a European Marketing Agenda 2025 eredményeit összegző webináriumát, amely több mint 900 résztvevőt vonzott. Ezzel az idei Agenda a szervezet eddigi legnépszerűbb kezdeményezésévé vált.
Intelligens energiagazdálkodás a SmartThings platformon
Az ABB és a Samsung Electronics bejelentették, hogy az ABB InSite energiamenedzsment rendszert integrálják a Samsung SmartThings és SmartThings Pro platformjaiba, ezzel újabb lépést téve a fejlett intelligens épülettechnológia irányába. Az ABB-free@home okosotthon rendszer SmartThings-be történő korábbi integrálásával a felhasználók mostantól egyszerűbben kezelhetik és optimalizálhatják a lakó- és kereskedelmi ingatlanok energiafogyasztását.
A közösségi média ereje: Hogyan emelkedj ki a tömegből?
A 2025-ös marketingtrendek központjában három kulcsfogalom áll: személyes jelenlét, videó és közösség. Mára elengedhetetlenné vált, hogy minden vállalkozás, legyen szó kisvállalkozásról vagy nagy cégről, aktívan jelen legyen a közösségi médiában. A siker kulcsa abban rejlik, hogy a vállalkozások hogyan tudják magukat kiemelni a konkurencia közül, hogy eredményesek legyenek.