42 új kiállítás a Google Cultural Institute oldalán
Képek a D-day-ről, II. Erzsébet koronázásáról...
A tavaly létrehozott Google Cultural Institute célja a múzeumok, egyetemek és más gyűjtemények anyagainak digitalizálása és megosztása az online közönséggel. A Google párizsi irodájából vezetett szervezet ma 42 új online kiállítást nyitott meg.
A virtuális kiállítás 17 múzeum és kulturális alapítvány segítségével jöhetett létre, kéziratok, levelek, videofelvételek alapján. Az anyagok egy része most először került fel az Internetre.
Az új anyagok között szerepel II. Erzsébet koronázása, Edek és Mala tragikus szerelme Auschwitzban, a D-Day fotókkal illusztrált története.
A kulturális intézet korábban készített művészeti projektet, a világ csodáiról készült összeállítást és létrehozták az online Nelson Mandela archívumot is.
“Szeretnénk hozzáférhetővé tenni a világ kulturális és történelmi örökségét mindenki számára, és megőrizni az eljövendő generációknak” – írja a vállalat blogjában.
Kapcsolódó cikkek
- Google: a tanulóképes webes szolgáltatásoké a jövő
- A Google tavaszi nagytakarítása
- Megérkezett a Google Street View Horvátországba
- Korallzátonyok víz alatti panorámafelvételeivel bővült a Google Street View
- Gróf Apponyi Albert életrajzát jelenteti meg a Publio Kiadó
- Körkapcsolás a konyhából: Google+ Hangouts On Air Magyarországon
- A felhasználók bővíthetik a lengyel műemlékek adatbázisát
- Újabb olasz képtár anyaga az interneten
- Internetre kerül a közép-európai néprajzkincs
- Internetes konzultáció a magyar nyelv értékeinek védelméről
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
EY-Parthenon: Új márka, egykapus ügyfélélmény
Az EY globálisan egységesíti tranzakciós tanácsadási üzletágát és a vállalati stratégiával foglalkozó EY-Parthenon csapatát, közös márkanév alatt működtetve tovább ezeket a területeket. Ez a lépés az ügyféligényekre reagálva erősíti meg a két terület közötti szinergiákat, és biztosít egységes, integrált tanácsadási élményt. Az új működési modell lehetővé teszi, hogy a vállalatok még komplexebb és összehangoltabb támogatást kapjanak növekedési, fejlesztési vagy stratégiai döntéseikhez. A márka mögött 25 000 szakember dolgozik, 150 országban.
Országos mozivetítéssel zárult a Hunyadi sorozat
Húsvét hétvégéjén érkezik a Hunyadi sorozat grandiózus fináléja a TV2 műsorára. A legelhivatottabb rajongók azonban már korábban, április 16-án, szerdán, 19 Cinema City moziban, exkluzív vetítésen élhették át a sorozat záróepizódját, amely látványos csatajeleneteivel kápráztatta el a közönséget.
Kihirdették a Sony World Photography Awards 2025 nyerteseit
A Sony World Photography Awards bejelentette a 18. alkalommal megrendezett verseny győzteseit a londoni díjátadó gálán, ahol a szakma legnagyobbjai ünnepelték az idei nyerteseket és kiemelkedő munkáikat.
Mi jön a fal után? – Automotive Summit 2025
Ezzel a provokatív kérdéssel indul 2025. május 21-én az Automotive Summit a MOL Campuson. A konferencia az autóipar jövőjét helyezi fókuszba, különös tekintettel arra, milyen szerepet tölthet be Magyarország a globális átalakulásban. A szakértők számos nézőpontból vizsgálják meg az iparág kihívásait és lehetőségeit – a mesterséges intelligencia autóértékesítésben betöltött szerepétől kezdve, az új autógyárak gazdasági hatásán át, egészen a CO₂-kibocsátás jövőjéig.