T-Home Interaktív TV: Már 300 ezer előfizető
A T-Home Interaktív TV szolgáltatás előfizetőinek száma az elmúlt időszak dinamikus növekedését követően meghaladta a 300 ezret.
“Az év elején azt mondtuk, hogy 2012 az interaktív televíziózás éve lesz hazánkban. 300 ezredik Interaktív TV előfizetőnket üdvözölve, ezt csak megerősíteni tudom. Egy idei kutatásunkból kiderül, hogy minden harmadik tévénéző igényli, hogy átgondoltan, tudatosan fogyasszon tartalmat. A Telekom innovációs tevékenysége a továbbiakban is arra irányul, hogy a technika adta eszközöket az ügyfélélmény szolgálatába állíthassuk.” - mondta el Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom elnök-vezérigazgatója.
A Telekom fejlesztéseinek eredményeképpen mára az Interaktív SAT TV szolgáltatáson is egyre több, az IPTV-n már népszerűvé vált alkalmazás érhető el, így a Horoszkóp, a Szerencsejáték és az Árfolyamok alkalmazás. További újdonság, hogy az IPTV-t már okostelefonra letölthető alkalmazással is lehet irányítani. Az iOS és Android operációs rendszerű eszközökre elérhető új alkalmazás segítségével egyszerűen átváltoztatható a telefon egy érintőképernyős T-Home IPTV távirányítóvá.
Mára több mint 100 000 kölcsönzést regisztrál havonta a Videotéka is. Az ügyféligényekhez igazodva a legfrissebb mozifilmek szinte a DVD megjelenéssel egyidőben, vagy közvetlenül utána elérhetők a Videotékában. Exkluzív tartalmak, (az X-Faktor énekeseinek stúdiókoncertje már a televíziós bemutató előtt, máshol nem látható ausztrál krimisorozat, a Miss Fisher) független forgalmazók filmjei, díjmentesen megtekinthető alkotások (National Geographic Channel 3D műsorok és más 3D filmek) színesítik a kínálatot.
A Magyar Telekom piacvezető szolgáltatóként ügyfelei mind tökéletesebb kiszolgálására törekszik, ennek jegyében folyamatosan bővíti integrált szolgáltatás-kínálatát. A közelmúltban bejelentett képernyők közötti átjárhatóságot biztosító fejlesztésének köszönhetően már nem csak TV készüléken, hanem notebookon, táblagépen és okostelefonon is átélhető a moziélmény a Moziaréna szolgáltatásnak köszönhetően.
A karácsony közeledtével élénkül a vásárlási kedv, a Telekom tapasztalata szerint a tévékészülékek egyharmada ebben az időszakban talál gazdára és tavaly karácsonykor közel két és félszeresére nőtt a fizetős filmkölcsönzés is.
A hagyományos televíziózást gyökeresen átalakító IPTV szolgáltatást hazánkban elsőként az innováció terén élen járó T-Home (illetve elődmárkája, a T-Online Magyarország) indította el 2006-ban, és kereskedelmi forgalomban is egy ideig kizárólag ez a márka nyújtott IPTV szolgáltatást. Ugyanígy a T-Home a hazai piacon szintén elsőként 2011 decemberében Interaktív Sat TV néven új, interaktív szolgáltatásokkal kiegészült műholdas tévészolgáltatást vezetett be, amely –speciális hibrid technológiai megoldásként – internetes kapcsolaton keresztül interaktív tartalmakat biztosít a műholdas tévén.
Kapcsolódó cikkek
- A Magyar Telekom is emeli díjait, de nem a távközlési adó miatt
- T-Mobile: jönnek a 4G/LTE-képes okostelefonok és az új mobilnet-csomagok
- Magyar Telekom: Csúcson az okostelefon- és a tévéeladások
- A Magyar Telekomnak és a UPC-nek milliárdos plusz terhet jelent közművezeték-adó
- Díjnyertes szervezetfejlesztési projekt a Magyar Telekomnál
- Vodafone-tól csábított felsővezetőt a Magyar Telekom
- Nőtt a Magyar Telekom eredménye a harmadik negyedévben
- Akár pár óra alatt nyithat webáruházat a Telekom megoldásával
- A fiatalok mobilhasználati szokásait kutatják Szegeden
- Új NetMánia internetcsomagok a T-Home-tól