A Lenovo már második az EMEA régió PC piacán

forrás: Prím Online, 2013. január 22. 09:26

Az IDC legújabb előzetes eredményei azt mutatják, hogy a Lenovo már a második helyen áll az EMEA régió PC piacán 11,1 százalékos részesedéssel. A helyezés a cég növekedésének és Oroszországban, Németországban, Dániában és Libanonban elért sikerének köszönhető, amely országokban a Lenovo jelenleg már az első helyen áll.

Amikor Gianfranco Lanci 2012 áprilisában csatlakozott a Lenovohoz az EMEA régió elnökeként, azt a célt határozta meg, hogy 2013-ra a Lenovo egyike lesz a három legnagyobb PC vállalatnak az EMEA régióban. Abban az időben a Lenovo az ötödik helyen állt a piaci szereplők rangsorában. A Lenovo továbbra is növekszik, és 41,7 százalékos éves szintű növekedésével jelentősen lehagyta a piacot, amely 1,63 százalékkal esett vissza.


Lanci elmondta: „2012 áprilisában egy tiszta célt fogalmaztunk meg - az EMEA régió harmadik legnagyobb PC gyártójává válni, és több mint 10 százalékos piaci részesedést szerezni 2013-ra -, és ezt a célt jóval a határidőnk előtt sikerült elérnünk. Ez az eredmény szilárd alapot biztosít számunkra ahhoz, hogy végső célunk, az első hely elérésen dolgozhassunk. Az elkövetkező évben a piac látni fogja, hogy a Lenovo még több innovatív terméket hoz a piacra, nagyobb mértékben uralja a fogyasztói szegmenst mint eddig bármikor, és sikeresen véghezviszi azt a stratégiát, hogy egy PC+ vállalat legyen. Olyan termékeket fejleszt, amelyek olyan tulajdonságokkal, funkciókkal rendelkeznek, amilyeneket a fogyasztók szeretnének. Ilyen a Yoga, amely egy tabletté alakítható laptop, vagy a CES-en bemutatott 27 inches asztal PC Horizon.”


A Lenovo ambíciói túlmutatnak a PC-ken a PC+ irányába, a tabletek és okostelefonok felé. Az elmúlt évben azzal a céllal mutatta be a Lenovo Oroszországban okostelefonjait, hogy három éven belül az 5 legnagyobb piaci szereplő egyikévé váljon.


Az EMEA régió teljesítménye nagymértékben hozzájárult az elmúlt három évben ahhoz, hogy a Lenovo a leggyorsabban növekvő PC gyártó lehessen a világ vezető gyártói között, úgy hogy 15 negyedéven át túlszárnyalta az egész piacot. Ez az eredmény egy tiszta tendenciát és egy erős lendületet mutat a Lenovo számára, hiszem profitábilis és fenntartható növekedést céloz meg a PC+ korszakában.

Kulcsszavak: +céginfo Lenovo

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone

A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.

2024. november 24. 10:24

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36