A Lenovo már második az EMEA régió PC piacán
Az IDC legújabb előzetes eredményei azt mutatják, hogy a Lenovo már a második helyen áll az EMEA régió PC piacán 11,1 százalékos részesedéssel. A helyezés a cég növekedésének és Oroszországban, Németországban, Dániában és Libanonban elért sikerének köszönhető, amely országokban a Lenovo jelenleg már az első helyen áll.
Lanci elmondta: „2012 áprilisában egy tiszta célt fogalmaztunk meg - az EMEA régió harmadik legnagyobb PC gyártójává válni, és több mint 10 százalékos piaci részesedést szerezni 2013-ra -, és ezt a célt jóval a határidőnk előtt sikerült elérnünk. Ez az eredmény szilárd alapot biztosít számunkra ahhoz, hogy végső célunk, az első hely elérésen dolgozhassunk. Az elkövetkező évben a piac látni fogja, hogy a Lenovo még több innovatív terméket hoz a piacra, nagyobb mértékben uralja a fogyasztói szegmenst mint eddig bármikor, és sikeresen véghezviszi azt a stratégiát, hogy egy PC+ vállalat legyen. Olyan termékeket fejleszt, amelyek olyan tulajdonságokkal, funkciókkal rendelkeznek, amilyeneket a fogyasztók szeretnének. Ilyen a Yoga, amely egy tabletté alakítható laptop, vagy a CES-en bemutatott 27 inches asztal PC Horizon.”
A Lenovo ambíciói túlmutatnak a PC-ken a PC+ irányába, a tabletek és okostelefonok felé. Az elmúlt évben azzal a céllal mutatta be a Lenovo Oroszországban okostelefonjait, hogy három éven belül az 5 legnagyobb piaci szereplő egyikévé váljon.
Az EMEA régió teljesítménye nagymértékben hozzájárult az elmúlt három évben ahhoz, hogy a Lenovo a leggyorsabban növekvő PC gyártó lehessen a világ vezető gyártói között, úgy hogy 15 negyedéven át túlszárnyalta az egész piacot. Ez az eredmény egy tiszta tendenciát és egy erős lendületet mutat a Lenovo számára, hiszem profitábilis és fenntartható növekedést céloz meg a PC+ korszakában.
Kapcsolódó cikkek
- Elfogadták a negyedik mobilszolgáltató vezetőinek lemondását
- Három éves Esélyegyenlőségi Tervet fogadott el a Magyar Telekom
- A Lenovo 38 díjat nyert a 2013-as nemzetközi Consumer Electrics Show-n
- Csökkent az Intel forgalma és nyeresége tavaly
- Szerkezetátalakítással új piacokat nyitott meg a Dell
- Tíz éve van jelen a KÜRT a német piacon
- SAP: Új vezető a régió élén
- A Lenovo hosszabbított a Flextronics-szal
- Lenovo: 8 milliárd dollár negyedéves árbevétel
- A Lenovo és az EMC egy KKV storage fókuszú vegyesvállalatot hoz létre
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.