Nem a fiatal korosztály lóg a legtöbbet a Facebookon

Czipperer Dia, 2013. április 2. 10:33

A Nagy Hazai Közösségi Teszt keretében a Microsoft közzétette eredményeit arra vonatkozóan, hány év az átlag életkor a Facebook-használók körében. Az eredmények nem a sztereotípiákat igazolják.

Azt gondolnánk, főleg a tinik és a fiatalabb korosztály lóg a közösségi oldalon, pedig valójában jócskán rájuk vernek az „érettebbek”. A Microsoft felmérése szerint a Facebook-használók átlagéletkora 47 év, ami az X generáció tagjait jelenti.

 

Az sem elhanyagolható adat, hogy a magyar lakosság majdnem fele facebookozik, körülbelül 4,4 millióra tehető a hazai felhasználók száma, ebből 2800 felhasználó adatai szolgáltak a kutatás alapjául.

 

Az eredményekből kiderül, hogy a magyar közösségi média közönség nagyon aktív, hiszen több mint 1 milliárd fotót osztottak meg másokkal, a napi adatokat tekintve pedig 1659-et.

 

A videók is elég népszerűek, összesen 3860 videót tettünk közé az oldalon, ami 65 másfél órás filmnek megfelelő hosszúságot jelent. Naponta átlagosan 9 videót osztunk meg ismerőseinkkel. Az összes eddig feltöltött videó megtekintése nem kevesebb, mint 20 évet venne igénybe.

 

A fotóalbumokat is szeretik a magyar felhasználók, összesen 76961 albummal rendelkezünk, ami azt jelenti, hogy ha valódi albumokra rendeznénk a képeket, és egymás mellé helyeznénk őket, 385 kilométer hosszú lenne.

 

Ismerősök terén sem állunk rosszul: átlagosan 476 ismerősünk van, és – ahogy az adatok rávilágítanak – egyre több köztük az idősebb korosztályból való aktív netpolgár.

 

Forrás: Netkutatások.hu

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A bankok is drukkolnak a labdarúgó válogatott sikeréért

Nagyon megdobná a magyar labdarúgó válogatott németországi sikere az áruhitelezést – épp ezért a kereskedők és a bankok is szurkolnak azért, hogy a magyar válogatott kiköszörülje a svájci bicska okozta csorbát Németország ellen – vélekedik Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője a sorsdöntő mérkőzés előtt. 

2024. június 18. 09:54

Az OMV kiskereskedelmi hálózatának arculata új megjelenést kap Közép-Kelet-Európában

Az OMV egy újabb lépést tett a cég átalakulásának útján: a vállalat az elkövetkező három évben hét országban, Magyarország mellett Ausztriában, Romániában, Szlovákiában, Csehországban, Bulgáriában és Szerbiában is bevezeti az új arculatát. A stratégia célja, hogy hozzájáruljon egy olyan világ megteremtéséhez, amelyben a fenntartható energia, a fenntartható mobilitás és a fenntartható életmód mindenki számára valósággá válhat. 

2024. június 17. 13:20

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A kiberbűnözők piszkos játéka: 9+1 kibertámadás a sport világából

2024. június 12. 11:43

Elstartolt a Startup Safari Budapest 2024

2024. június 10. 11:40

Marad-e az AI homály a vállalkozások körében?

2024. június 3. 13:02

Az Everguest szoftvere felforgatja a turizmus állóvizét

2024. május 27. 17:30