Jövő héten lesz a 18. Média Hungary
Több mint 220 előadó várja az érdeklődőket május 14-15. között a 18. Média Hungary-n Siófokon, melynek idei mottója „Bárány báránynak farkasa”.
Idén 18 éves a Média Hungary, vagyis most már a nagykorú konferenciák sorába lépett. Az idei tematika is e köré épül, hiszen szinte egykorú a magyarországi plurális médiával. Sok minden történt azóta, változtak a technológiák, trendek, korszakokon vagyunk túl: ezek megvitatására különösen alkalmas a hazai médiapiac talán legnagyobb befolyású, évről évre több mint 1300 szakembert vonzó rendezvénye, amely végigkísérte a folyamatokat az elmúlt 18 évben.
A 18 évhez illően a szokásosnál sokkal sűrűbb, tartalmasabb program várja a résztvevőket, több mint 80 előadás, vita, fórum, és a külföldi előadók száma is igen jelentős (több mint 190). Csermely Ákos, a konferencia szervezője kiemelte: „A programot állítottunk össze abban a reményben, hogy minden résztvevőnk számára tudunk olyan témákat, szempontokat, ötleteket vagy máshol már bevált módszereket mutatni, amelyek a válság és a csökkenő bevételek mellett segíthetnek a megerősödésben”.
A programok mindkét napon négy teremben zajlanak majd, amelyek már előadók szerint, rövid összefoglalóval megtekinthetők, így mindenki előre megtervezheti, melyeken szeretne részt venni. Regisztrálni pedig az a hivatalos oldalon lehet.
Kapcsolódó cikkek
- Mobil szegmensre fókuszáló startup seregszemle a Smartmobil ’13-on
- Üzletépítés videotechnológiával
- Híres ex-eBay vezető a Startup Undergroundon
- Nem csak startupokról szól az idei Startup Underground
- Kézben hordott hirdetések – XIII. Mfor Marketing Konferencia
- Sör vagy tej folyjon a tévéből?
- Infotér - Stratégiai együttműködést ajánlott Szijjártó Péter az infokommunikációs cégeknek
- E-kereskedelem 2.0.: Globál/Lokál? – avagy merre vannak még kiaknázatlan „e-lehetőségek”?
- Internet Hungary – A miniatürizálásé a jövő
- IVSZ MENTA konferencia: Kitekintés a változó világunkra
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
„Podcastes világban élünk” – A rádiózás múltja, jelene és jövője egy műsorban
A podcastek egyre növekvő népszerűsége arra mutat rá, hogy erős hallgatói igény van a szóbeli tartalmakra, a jelenségre pedig a rádióknak is reflektálniuk kellett – egyebek mellett erről beszélt Jáksó László és Várkonyi Attila a Rádiós Médiaszolgáltatók Egyesülete (RAME) jubileumi podcast-sorozatának első adásában.
Új szintre emelt videóhívások: itt a Sandberg 4K-s, távirányítós webkamerája
A dán Sandberg legújabb technológiai újdonságai – egy 4K-s felbontású USB-C/A webkamera és egy USB-C-s Bluetooth-adapter – kifejezetten a mai digitális munkavégzés és szórakozás igényeihez igazodnak. Legyen szó professzionális felhasználókról vagy hétköznapi feladatokról, ezek az eszközök növelhetik a hatékonyságot és a felhasználói élményt.
A home office helyzete és kihívásai Magyarországon
A rugalmas munkavégzési formák, különösen az otthoni munka („home office”) iránti igény folyamatosan nő a munkavállalók körében. Ennek ellenére a magyar dolgozók 81%-a jelenleg nem tud élni ezzel a lehetőséggel – derül ki a WHC Csoport legújabb munkaerőpiaci elemzéséből. A home office nemcsak a munkavégzés helyét változtatja meg, hanem hosszú távon a munkához való viszonyt is átformálja.
Ki ül a volán mögött, ha nincs sofőr? – Az önvezető autók felelősségi dilemmái
Ki felelős, ha egy önvezető autó balesetet okoz – az utas, a gyártó vagy maga az algoritmus? Milyen autonóm szintet értek el a ma forgalomban lévő járművek, és ez milyen hatással van a közlekedésbiztonságra? Az önvezető autók körüli kérdések továbbra is élénk vitát váltanak ki, jóllehet a lidar, radar és kamerák integrált használata már ma is egy biztonságosabb jövő ígéretét hordozza. Dr. Herke Csongor és Kis Kornél István – a téma két neves szakértője – a technológia jogi és műszaki kihívásait vizsgálták meg közelebbről.