A Carnation Group együttműködik a Google-lal
Statégiailag fontos megállapodás jött létre a Carnation Group anyacége, a POSSIBLE és a Google között, a Wildfire kapcsán, mely mérföldkőnnek számít a Carnation életében.
A Wildfire egy program amely közösségi média felületeket köt össze. Hogy miért nagyszerű ez? A Wildfire segítségével a hirdetők egyszerre menedzselhetik Facebook, Google+ és Youtube kampányaikat. Hamarosan a LinkedIn-nel is bővül a lista.
A megállapodásnak köszönhetően a Carnation Group még könnyebben lesz képes lépést tartani azokkal a technológiai innovációkkal, melyek az iparágat globális szinten formálják.
Az internetes óriással való együttműködés mérföldkőnek számít a cégcsoport, így a Carnation Group életében is.
A Google a POSSIBLE-t összetett ügyfélportfóliója, közösségi médiaban elért sikerei és ezen a területen felhalmozott tudása alapján választotta együttműködő partneréül. Ez a Carnation Group számára is hatalmas elismerést jelent.
"Irodáink az elkövetkezendő 3-6 hónapban Wildfire workshopoknak adnak majd otthont. A workshopokon világszinten dedikált csapatok kutatják majd fel azokat az ügyfeleket és kampányokat, amelyeknél leginkább kiaknázhatjuk az új platform nyújtotta lehetőségeket." - Vernyik Imre, a média divizió vezetője.
Kapcsolódó cikkek
- Terítéken az Android 4.3 Jelly Bean újdonságai
- A Google 67%-kal vezeti a táblagéppiacot
- Valós idejű fordításon dolgozik a Google
- 7 hüvelykes Full HD képernyős, új Nexus 7 táblagép
- Duplázott a Google Play – 1 millió alkalmazás
- A Google nagyobb az USA-ban, mint a Facebook, Twitter és a Netflix együttvéve
- A Google és Microsoft sem teljesített túl fényesen a második negyedévben
- Könyvek a Google Play áruházban
- Mostantól bárki kiegészítheti a Google Térképet
- HP technológiával száguld a DreamWorks Animation "Turbó" című filmje