A Samsung az EuroBasket 2013 mobilkommunikációs szponzora

forrás: Prím Online, 2013. augusztus 13. 12:57

A Samsung az idei év legnagyobb nemzetközi kosárlabda bajnokságának, a Szlovéniában megrendezendő EuroBasket 2013 verseny hivatalos mobilkommunikációs szponzora.

 

A bajnokság szeptember 4-től 22-ig tart Szlovéniában. Huszonnégy csapat összesen 90 mérkőzést fog lejátszani 18 nap leforgása alatt négy különböző helyszínen: Ljubljana, Celje, Koper and Jesenice városaiban. A verseny hivatalos mobileszközei a Samsung GALAXY S4 mobiltelefon, valamint a Samsung GALAXY tabletek.

 

„A Samsung büszkén támogatja az EuroBasket 2013 rendezvényt. Ez a vállalat első európai kosárlabda szponzorációja” – mondta el Stephen Taylor, a Samsung Electronics Europe alelnöke.  "A Samsung igen erős Szlovéniában, és örömmel támogat egy ilyen fontos eseményt. A kosárlabda sportág népszerűsége gyorsan nő Európában, a sok változatának köszönhetően, mint például a slamball, a 3X3 kosárlabda és a tolószékes kosárlabda. Minden jel szerint fantasztikus sportesemény elébe nézünk.”

 

„Minden egyes új szponzorral további értékekkel bővül projektünk, főleg ha az esemény fontosságát egy olyan volumenű cég fedezi fel, mint a legújabb partnerünk, a Samsung” – tette hozzá Aleš Križnar, az EuroBasket 2013 szervezője.

 

„Nagy örömünkre szolgál, hogy az EuroBasket 2013 bajnokság támogatói közt mutathatom be a Samsungot mint a rendezvény mobilkommunikációs szponzorát" – mondta Iztok Rems, a Szlovén Kosárlabda Szövetség Főtitkára. "Szeretnénk kihangsúlyozni, hogy az Eurobasket egy olyan szlovén rendezvény, amely hazánkat képviseli a világ felé. Egy olyan komoly partnerrel az oldalunkon, mint a Samsung, ez sokkal könnyebb lesz számunkra” – tette hozzá Rems.

 

A Samsung nem számít új tagnak a szlovén kosárlabda világában, hiszen már évek óta a 3X3 kosárlabda rendezvény szponzora.

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Új termékcsaláddal és arculattal újít a Decathlon

A Decathlon, Magyarország piacvezető sportszerkereskedője, 2024-ben 86,2 milliárd forint nettó árbevételt ért el, ami 6%-os növekedést jelent az előző évhez képest. A pénzügyi eredmények mellett az elmúlt év a megújulásról és a stratégiai irányváltásról is szólt: a vállalat tavasszal hazánkban is elindította a globális márkaidentitásához illeszkedő arculatváltást, miközben kiemelt figyelmet kapott a fenntartható, körforgásos üzleti modell fejlesztése.

2025. április 30. 13:14

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Szétdarabolás fenyegeti a Google-t?

2025. április 30. 14:43

Blokklánc vs. AI: Melyik technológia alakítja át gyorsabban a globális munkaerőpiacot?

2025. április 28. 16:57

Digitális élményforradalom: tegnap ért véget a pekingi InfoComm China 2025

2025. április 19. 14:31

A Microsoft mesterséges intelligenciával gyorsítja a szoftver-frissítéseket

2025. április 16. 17:51