8 hüvelykes táblagépekben a jövő?
Néhány évvel ezelőtt a kisebb (7 hüvelyk) és a nagyobb (10.1 hüvelyk) osztották meg a gyártókat. Most úgy tűnik, a kettő
közti átmenet, a 8-as szám lehet a nyerő.
Miért pont a 8-as, és honnan jönnek ezek a fejtegetések? Taiwan gyártók számoltak be a DigiTimesnak, melyek a mostani trendek, irányok. Szerintük a fogyasztók a 8 hüvelykes modelleket kedvelik leginkább, mert nagyobb, mint a 7 hüvelykes, és kisebb és olcsóbb, mint a nagyobb, 10.1-es változat.
A jelentésük szerint, több gyártó is felszáll a 8 hüvelykes „vonatra”, és a DigiTimes gyártókat is megnevezett, akik beállnak a sorba. Ezek közé tartozik a HP, LG, Lenovo és ASUS is.
A felvetés reálisnak tűnik, ám adódik a kérdés, hogy valóban ez lenne az új trend? Ehhez meg kell várni a 8 hüvelykes tableteket, és kiderül, tényleg a felhasználók igényeit tükrözik.
Forrás: Übergizmo.com
Kapcsolódó cikkek
- ASUS Fonepad: táblagép a telefonom
- ASUS VivoTab Smart Tablet, Intel Atom processzorral, teljeskörű Windows 8 élménnyel
- HP 10 hüvelykes hibrid Android PC
- 7 hüvelykes Full HD képernyős, új Nexus 7 táblagép
- 13 hüvelykes átalakítható HP táblagép
- Piacon a HP AiO PC és táblagép kombinációja
- Megjelent az ASUS MeMO Pad HD 7
- Az ASUS bejelentette új táblagépeit: MeMO Pad HD 7 és FHD 10
- ASUS a Computex 2013-on: Elvárások az átalakulás jegyében
- Itt az első asztal nélkül is használható asztali PC
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.