Reklámok hatása a közösségi médiában
Az Ipsos nemzetközi online felmérése szerint a netezők 35%-a vásárolt már közösségi oldalakon megjelenő hirdetés hatására.
A magyar közönséget ezek a típusú reklámok valamivel kevésbé ösztönzik vásárlásra vagy szolgáltatások igénybevételére (25%), bár érdekes módon az 50 év felettiek fogékonyabbak a hirdetés ezen formájára (30%.) Hasonlóan motiválóak a posztok: nemzetközi összehasonlításban a netezők 31%-át buzdítják beszerzésre. A magyarok ezen a téren is kissé visszahúzódóbbak: 21%-uk mutat érdeklődést irántuk.
A fentiek alapján kétségtelen, hogy a közösségi média felületein megjelenő reklámok – éppúgy, mint a posztok – egyre hatékonyabban működő értékesítési eszközök. Jó, ha a marketingesek tudnak róla, hogy a netező közönség 65-75%-a különféle fogásokkal még megnyerhető a márkák számára.
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média hálójában
- Galaxy S3 és Lumia 920 egy reklámban
- A sok facebookozás boldogtalanná tesz
- A megosztás körül forog a közösségi média
- A Facebook hatása a nyaralásra
- Carl Bildt, Barack Obama és Ferenc pápa a Twittert használók élén
- Egyre több a magyar felhasználó a Twoon
- Morsi Twitter oldalán tudósította az egyiptomi eseményeket
- Börtön jár a Facebook sértegetésekért Grenadában
- Ipsos: Megérik a pénzüket az online kampányok
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.