Reklámok hatása a közösségi médiában
Az Ipsos nemzetközi online felmérése szerint a netezők 35%-a vásárolt már közösségi oldalakon megjelenő hirdetés hatására.
A magyar közönséget ezek a típusú reklámok valamivel kevésbé ösztönzik vásárlásra vagy szolgáltatások igénybevételére (25%), bár érdekes módon az 50 év felettiek fogékonyabbak a hirdetés ezen formájára (30%.) Hasonlóan motiválóak a posztok: nemzetközi összehasonlításban a netezők 31%-át buzdítják beszerzésre. A magyarok ezen a téren is kissé visszahúzódóbbak: 21%-uk mutat érdeklődést irántuk.
A fentiek alapján kétségtelen, hogy a közösségi média felületein megjelenő reklámok – éppúgy, mint a posztok – egyre hatékonyabban működő értékesítési eszközök. Jó, ha a marketingesek tudnak róla, hogy a netező közönség 65-75%-a különféle fogásokkal még megnyerhető a márkák számára.
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média hálójában
- Galaxy S3 és Lumia 920 egy reklámban
- A sok facebookozás boldogtalanná tesz
- A megosztás körül forog a közösségi média
- A Facebook hatása a nyaralásra
- Carl Bildt, Barack Obama és Ferenc pápa a Twittert használók élén
- Egyre több a magyar felhasználó a Twoon
- Morsi Twitter oldalán tudósította az egyiptomi eseményeket
- Börtön jár a Facebook sértegetésekért Grenadában
- Ipsos: Megérik a pénzüket az online kampányok
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új szintre lép az AI innováció: A HONOR és a Google Cloud partnersége
A HONOR, a világ egyik vezető vállalata az AI alapú eszközök ökoszisztémájában, a múlt heti Cloud Next 2025 eseményen ismertette folytatódó együttműködését a Google Cloud-dal, amelynek célja az intelligens eszközök és a felhasználói interakciók terén végzett innovációk határainak feszegetése. Eric Fang, a HONOR terméktervezésért felelős igazgatója elmondta, hogy a két vállalat közötti partnerség már számos felhasználóbarát újítást eredményezett, például a Magic Portal 2.0-t. Az együttműködés most a Google legújabb Gemini nagy nyelvi modelljei (LLM) segítségével lép egy új szintre, és olyan mesterséges intelligencia alapú funkciók fejlesztésére koncentrál, amelyek újradefiniálják a felhasználói élményt.