A Cellum által fejlesztett Erste MobilePay applikáció NFC funkcióval gazdagodik
Szintet lép az Erste MobilePay. A nemrég megújult alkalmazás a Cellum mérnökeinek közreműködésével új NFC funkciót kap. Május 7-től az Erste ügyfelek bármely, érintéses fizetésre alkalmas POS terminállal felszerelt üzletben tudják használni androidos mobiltelefonjukat Mastercard és Maestro bankkártyaként. Majd – Magyarországon először – júniustól már Visa kártyájukat is integrálhatják a készülékükbe.
A használathoz a már korábban beregisztrált kártyán egy pár lépéses folyamatban aktiválni kell az NFC funkciót. A felhasználót tippek és súgó segíti, hogy a szinte mindig kéznél lévő mobiltelefont alkalmassá tegye az egyérintéses mobilfizetésre. Amennyiben az ügyfél ezt az opciót választja, az úgynevezett „turbó” fizetésnél – 5000 forint alatti vásárlás esetén – még a képernyőzárat sem kell feloldani, csak „fel kell ébreszteni” a telefont egy gombnyomással, oda kell érinteni a telefont a terminálhoz, akárcsak egy bankkártyát. A készülék rezgéssel jelzi az érintést, és a képernyőn visszajelzi a sikeres fizetést. Az 5000 forint feletti vásárlásoknál egy plusz biztonsági lépéssel, az ujjlenyomatunkkal vagy a biztonsági kód beírásával hagyhatjuk jóvá a fizetést.
A tranzakció abban az esetben is sikeresen lebonyolítható, ha a telefonon nincs internet kapcsolat. A mobilfizetés háttérfolyamataiért és biztonságáért a Mastercard és a Visa tokenizációs megoldásai felelnek.
“Az Erste MobilePay a Cellum európai büszkesége. Szép, okos, biztonságos és egyszerű. Nem kell apró a parkoláshoz, nincs többé sorbanállás a csekkbefizetéshez, most pedig már bankkártya nélkül is csippan a terminál. Magam is Erste ügyfél vagyok, de ha nem lennék, már csak ezért az alkalmazásért is érdemes volna váltanom” – mondta Kóka János, a Cellum vezérigazgatója.
Az Erste MobilBankot a pénzintézet több mint százezer ügyfele használja nap, mint nap. A várakozások szerint elsősorban ők lesznek azok, akik élni fognak az applikáció kínálta új lehetőséggel és nem csak online vásárlásra, hanem egyérintéses fizetésre is használják majd a telefonjukat. A bank azt várja, hogy év végéig több tízezer digitalizált kártya jelenik majd meg az alkalmazásban. A szolgáltatás május 7-től androidos készülékkel, az Erste Bank ügyfelei számára érhető el, az Erste Bank által kibocsájtott lakossági Mastercard vagy Maestro regisztrálásával. Júniustól a bank lakossági Visa kártyáival is használható lesz a rendszer, az Erste jelenleg a legnagyobb magyar kártyaelfogadói hálózatok ezzel kapcsolatos fejlesztéseire vár.
„Az Erste MobilePay novemberi megújulása felülmúlta a várakozásainkat. Az aktív felhasználók és a tranzakciók száma a korábbinak több mint háromszorosára emelkedett. Az NFC funkció bevezetésével az alkalmazás még vonzóbb lehet az ügyfelek számára, hiszen így elegendő lesz csak a mobiltelefonjukat magukkal vinni, ha elindulnak otthonról, hiszen azzal minden POS terminállal felszerelt kereskedőnél vagy szolgáltatónál ki fogják tudni fizetni a számlájukat” - hangsúlyozta Harmati László, az Erste Bank vezérigazgató-helyettese.
Kapcsolódó cikkek
- Megérkezett a minden szempontból újgenerációs utazási applikáció
- Egyre népszerűbb a Vonatinfó mobilalkalmazás jegyvásárlási funkciója
- Légy része a divat forradalmi és tudatos generációjának az új magyar alkalmazással!
- Így készül a Taxify a szilveszteri és újévi taxiforgalomra
- Letölthető Magyarország első online térképes útikalauz szolgáltatása
- A Cellum közreműködésével vadonatúj külsőt és új funkciókat kapott az Erste MobilePay
- Készítse fel vállalkozását az ünnepi rohamra
- Egyetemi szakdolgozatból indult az új, tudatosságra ösztönző magyar applikáció
- Megújult a PayPal mobil applikáció
- NFC fizetéssel könnyebb az élet
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.