A Panasonic idei OLED televíziói megkapták a „Netflixhez ajánlott televízió” tanúsítványt
A „Netflixhez ajánlott televízió” minősítés egy teljesítményt, felhasználóbarát kezelést és egyéb funkciókat felmérő, alapos vizsgálat eredménye, és célja, hogy segítsen a vásárlóknak olyan televíziót választani, amely a legjobban képes átadni a Netflix-élményt.
A filmrajongók számára tehát egy Panasonic televízió a legjobb választás, hiszen azon kevés televíziók közé tartozik, amelyek nem csupán „Netflixhez ajánlott televízió” tanúsítvánnyal rendelkeznek, de támogatják a Netflix-kalibrált üzemmód funkciót is, amely úgy konfigurálja a televízió képernyőjét, ahogyan az utómunkálatok során a filmalkotók konfigurálják saját monitoraikat, hogy a filmstúdiók képminősége beköltözhessen az ön nappalijába is.
A Panasonic a múlt hónapban jelentette be, hogy Európában a GX940, GX900 és GX800 LCD televíziói is megkapták a „Netflixhez ajánlott televízió” tanúsítványt.
A Panasonic „Netflixhez ajánlott televízió” tanúsítvánnyal rendelkező televízói:
OLED televíziók:
- GZ2000 sorozat
- GZ1500 sorozat
- GZ1000 sorozat
- GZ950 sorozat
LCD televíziók:
- GX940 sorozat
- GX900 sorozat
- GX800 sorozat
Kapcsolódó cikkek
- Júliusban új szoftverfrissítő kulcs érkezik a LUMIX S1 fényképezőgéphez
- A Panasonic új LUMIX S1H full-frame, tükör nélküli fényképezőgép fejlesztését jelentette be
- A világ első full-range F1.7 standard zoomos objektívje
- A Lumix S1R-t választották az év fényképezőgépének Japánban
- Új Business Director a Panasonic-nál
- Megérkezett a LUMIX GX880 kipattintható hátlapi kijelzővel
- Átlátszó OLED kijelzőkoncepciót mutatott be a Panasonic
- Mindenből a legtöbbet hozza ki a LUMIX G90
- A Panasonic új hangprojektorai bármilyen televízióhoz és beltérhez tökéletesen illeszkednek
- Kerüljön közelebb az eseményekhez az új Lumix TZ95 fényképezőgéppel
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.