A TCL Communication elnyerte a legmagasabb “Arany” minősítést
A TCL Communication elnyerte a legmagasabb “Arany” minősítést, mellyel a vállalati társadalmi felelősségvállalási (CSR) programját minősítette a díj adományozója, az EcoVadis.
A TCL Communication eszerint a legmagasabb szintre emelte társadalmi felelősségvállalási programját, beleértve a környezetvédelmet, a munkaerőpolitikát, a tisztességes üzleti magatartást és a fenntartható beszerzést.
A minősítés garancia az ügyfelek részére, hogy a TCL Communication az üzleti etika és a CSR legjobb gyakorlata szerint működik, és referenciaértéket kínál a más beszállítókkal történő könnyű összehasonlíthatósághoz.
Az EcoVadis működteti az első olyan együttműködési platformot, amely a globális ellátási láncok számára a fenntarthatóság értékelését és monitorozását szolgálja. A vállalat megbízható CSR minősítéseket és eredménymutatókat kínál nem kevesebb, mint 150 különböző kategóriába tartozó vállalat számára, amelyek 21 CSR mutatót és 110 országot ölelnek fel.
A világon több mint 30 000 vállalat támaszkodik a platformra, beleértve a TCL Communication ügyfeleit is, akik az EcoVadis minősítéseket használják a beszállítóik felmérésére. A TCL Communication 2010 óta az EcoVadis módszertan szerint került értékelésre, és a teljesítménye évről évre javul. Az „Ezüst” minősítést 2016-ban szerezte meg.
"A TCL Communication folyamatosan jelentős mennyiségű pénzt és energiát fektetett az emberek és a környezet védelmébe, miközben nemzetközi üzleti tevékenységét bővítette, így értéket teremtve az ügyfelek, a munkavállalók, az érdekelt felek és a társadalom egésze számára. Az EcoVadis platform számunkra is elősegíti az átláthatóságot és bizalmat a kereskedelmi partnerek között, így még jobban értékeljük a minősítést és a díjat" - mondta Eric Vallet, a TCL Communication ügyvezető igazgatója.
A TCL Communication egy a világ tíz legnagyobb mobiltelefon-vállalata közül és a legnagyobb nemzetközi mobiltelefon-értékesítő vállalat, évi 68,8 millió telefonnal és egyéb kapcsolódó termékekkel, amelyeket világszerte több mint 160 országban és régióban értékesítenek. 1999-es alapítása óta a kínai telefongyártó a globális termékfejlesztési és szolgáltatási innováció központjává nőtte ki magát. Jelenleg világszerte forgalmazza mobileszközeit, beleértve az okostelefonokat, tableteket és hordozható eszközöket, alkalmazásokat és internetes szolgáltatásokat, amelyek különböző piaci szegmenseket szolgálnak ki. Három legfontosabb márkája a TCL, az Alcatel és a BlackBerry.
Kapcsolódó cikkek
- Négyszeres díjazott a Xerox
- Az LG E7 Picture-on-Glass OLED TV három díjat is kiérdemelt a CE Weeken
- Az év CIO-ja pályázat
- A Kaspersky Lab Battery Life-fal nem merül le az androidos telefon
- Új Nokia telefonnal bővült a Vodafone kínálata
- Nem az üzlet miatt tartja fontosnak a Xerox a fenntarthatóságot
- Ismét Business Superbrands díjat kapott az ABB Kft.
- Értékelték az LG webOS 3.5 platform személyes adatvédelemben nyújtott kiemelkedő képességeit
- Az Epson készüléke nyerte a legjobb fotónyomtatóért járó TIPA-díjat
- A Blancco legfrisebb jelentése a mobiltelefonokról
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.