Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme:
Kapcsolódó cikkek
- Bízhatunk-e új digitális kollégáinkban? Nyitás a mesterséges intelligencia felé
- Digiméter: Stagnálást mutatnak a hazai kkv-k a digitális versenyképesség terén
- MI mesterképzésről a június közepi AI Ethiconon
- K&H: láthatatlan motort kaphat a magyar gazdaság
- Betör a munkahelyekre a metaverzum, szintet lép az AI
- A mesterséges intelligencia lehet az óceánok megmentésének kulcsa
- A MI egyre elterjedtebb a toborzásban, de a személyes találkozót nem válthatja ki
- Összefogás a hazai KKV-k digitális felzárkóztatásáért
- Mesterséges intelligenciát használó eszköz készül a melanóma korai felismerésére
- A jövő AI alapú ellátási láncai most alakulnak
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A ViewSonic a világ legfenntarthatóbb vállalatai között
A vizuális és oktatástechnológiai megoldások globális vezető gyártója, a ViewSonic Corporation elnyerte az EcoVadis ezüst fokozatú minősítését. Ezzel a világ vállalatainak legjobb 8%-a közé került fenntarthatósági szempontból, és a 92. percentilisbe lépett elő, vagyis jobban teljesít, mint a cégek 92%-a.
Michelangelo és James Bond találkozása: High-tech védelem a 2025-ös konklávén
Véget ér egy korszak: megszűnik a Skype
A Skype, az internetes kommunikáció egyik úttörője, 2025. május 5-én végleg megszűnik. A Microsoft, amely 2011-ben vásárolta meg a szolgáltatást, úgy döntött, hogy a Skype helyett a Microsoft Teams alkalmazásra összpontosítja erőforrásait.
A online jelenlét ma már nem opció, hanem alapfeltétel
Aki nincs jelen az interneten, vagy weboldala nem kínál alapvető funkciókat, az gyakorlatilag láthatatlan. Ezt támasztja alá a Telekom megbízásából készült, friss országos reprezentatív Ipsos-kutatás is: a digitális jelenlét mára létkérdéssé vált a vállalkozások számára.
Még tisztább hangzás: jön a Music Pro a Spotifytól
A Spotify 2025-ben tervezi bevezetni a régóta várt veszteségmentes hangminőséget kínáló szolgáltatását, amely várhatóan „Music Pro” néven lesz elérhető. Ez az új csomag a meglévő Premium előfizetés kiegészítéseként jelenik meg, és havi 5–6 dolláros felárat jelenthet, így az Egyesült Államokban a teljes havi díj 16,99–17,98 dollárra emelkedhet.