Dőlnek a regisztrálók az IH-ra
Csermely Ákos szavaival éve "dőlnek a regisztrálók" a szeptember 25-én kezdődő Internet Hungaryra, és a hátralévő három napban - amíg normál áron lehet jegyet vásárolni a konferenciára - feltehetően eléri, sőt, meghaladja a résztvevők száma a 2400 főt.
Akik a jövő hét keddjét, szerdáját a siófoki Hotel Azúrban fogják eltölteni, tulajdonképpen több tucat minikonferencián vesznek részt, az alábbi témák mindegyikéről több előadást hallgathatnak meg, összességében mintegy 400 előadótól. (Érdemes mindezt az Internet Hungary honlapján tanulmányozni, ahonnan pdf-ben is letölthetjük a programot, az egyes témakörökre kattinthatunk is a részletesebb kifejtésért, és - természetesen - regisztrálhatunk is).
Szeptember 25., kedd:
– Számok, képletek, algoritmusok. – a mesterséges intelligencia és az ember.
– 6 millió ember = 6 millió vásárló?
– Ki– és bevásárlások a Digitális Ökoszisztéma piacterén.
– A display (V-) diadala.
– Egybeolvadt piacterek: az off- és online piacterek együttes kezelése.
– A kereskedelemi diszrupció lovagjai a kereskedelemben.
– Feladjuk a leckét: élmény az online fizetés világában.
– Értékesítési láncok a kettős piactéren.
– Érzelemmarketing: mert emberekhez szólunk.
– Service/ Strategy design - “Máz alatt a váz”.
– Ad tech, programmatic workshop.
– A szórakoztatás szélessávon érkezik!
– Az esport teret kér magának.
– A diszruptív paradoxon: a hirdető, a tartalom és a terjesztés új viszonyai.
– Az az influencer, aki kiérdemli hogy kövessék!
– Szövegeinkkel hatunk! Hat szó, amely el kell mondjon mindent!
Szeptember 26., szerda:
– Mit tanulhatunk tőlük? A turizmus és szállodaipar digitalizálódása.
– Csak semmi érzelem: Higgyünk inkább a tényeknek. Adatmarketing.
– Belül, vagy kívül tágasabb? Az online kereskedelem határon túli terjeszkedése.
– Logikai kérdések a logisztika körül. A szűk keresztmetszet meghatározása.
– Ügyfelek szolgálata = ügyfélszolgálat. Keressük a legerősebb láncszemet.
– Vezetők és vezetettek: veszélyes és gonosz emberek a munkahelyeken.
– A döntéshozatal művészei.
– A munkavállalók új mentorai: a munkaadók.
– A teljesítményalapú influencerek.
– Saját tartalomgyártásban érdekeltek. Vagy a tartalmat, vagy a hirdetést kell eladnod.
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Harmadik negyedéves árbevételével a Xiaomi túlszárnyalta a piaci várakozásokat
A Xiaomi Corporation (továbbiakban „Xiaomi” vagy a „Csoport”) – a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, amely az Internet of Things („IoT”) platform által összekapcsolt okostelefonokra és okoshardverekre épül, bejelentette a 2024. szeptember 30. napján lezárult három hónapos periódusra („2024 Q3,” vagy „az Időszak”) vonatkozó nem auditált, konszolidált eredményét.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.