Már az Apple Music alkalmazás is elérhető az LG okostévéin

forrás: Prím Online, 2021. december 6. 18:22

Tovább bővül az LG webOS platform által kínált otthoni szórakozási lehetőségek köre: már az Apple Music zenestreaming-szolgáltatás is elérhető az LG Electronics (LG) okostelevízióin.

Immár az LG Content Store-on keresztül bármelyik, a webOS okostévé-platform legalább 4.0-ás verzióját futtató LG televízióra letölthető az Apple Music alkalmazás, amely az előfizetőknek több mint 90 millió hirdetésmentes dalhoz, 30 000 válogatott lejátszási listához és 4K videokliphez, valamint a klasszikus, country és legújabb slágereket játszó, díjnyertes Apple Music Radio élő adásához biztosít hozzáférést. Az LG tévékre telepített Apple Music app-ban több millió időszinkronizált dalszöveggel feliratozott dal is elérhető, ami tökéletes kiegészítés lehet az otthoni énekléshez vagy a házibulikhoz. Az előfizetők a saját, már meglévő zenei könyvtáruk összes dalához, albumához és lejátszási listájához kényelmesen hozzáférhetnek LG okostévéiken.

 

Az LG okostévé-tulajdonosok ugyanazt a gördülékeny felhasználói élményt kapják majd az Apple Music alkalmazás használatakor, mint amit az iPhone, iPad, Mac, HomePod mini, PC és Android készülékeiken tapasztalnak, csak épp az LG televíziói által kínált nagyképernyős, magával ragadó vizuális élménnyel kiegészülve. A felhasználók az LG Content Store-ból néhány kattintással letölthetik az Apple Music alkalmazást, majd az Apple ID-jük használatával rögtön be is jelentkezhetnek a már meglévő felhasználói fiókjukba. Azok, akiknek még nincs saját fiókjuk, közvetlenül a tévéjükről is elindíthatják az előfizetési folyamatot.

 

TV ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Friss kutatás: napi szinten sokat használnak tévét a magyarok, ennyit költenek rá

Szinte minden háztartásban van legalább egy tévé, minden harmadik magyar két készülékkel is rendelkezik, viszont a legtöbben maximum 150 ezer forintot szánnak rá – derült ki egy friss kutatásból. A Hisense legújabb felmérése rávilágított arra, hogy a magyarok jelentős része továbbra is elsősorban hagyományos tévénézésre használja a készülékét, habár ez csökkenő tendenciát mutat 2022 ősze óta, miközben a streaming szolgáltatásokat többen használják. Új készülék vásárlásakor a magyaroknak az ár a legfontosabb szempont, de mindössze a megkérdezettek 17 százaléka tervezi új tévé beszerzését.

2024. május 29. 11:29

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az Everguest szoftvere felforgatja a turizmus állóvizét

2024. május 27. 17:30

Minden második magyar internetező volt már áldozata kibertámadásnak

2024. május 22. 14:37

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52