Mi indíthatná jobban az évet, mint a CES?
Ma hivatalosan is kezdetét vette az évet meglehetősen magas felütéssel elindító esemény, a Las Vegas-i fogyasztói elektronikai show, amely már sok évvel ezelőtt átvette a legfontosabb informatikai, telekommunikációs rendezvény szerepét az olyan időközben megszűnt kiállításoktól, vásároktól, konferenciáktól, mit a Comdex vagy a CeBIT. Amerikai tudósítónk, a konferenciázó körökben Magyarországon is jól ismert nagy tekintélyű reklámszakember - Horváth lászló - a helyszínen van, és gondolatait máris megosztja olvasóinkkal.
Tükörbe nézni néha nehéz. Különösen, ha kissé a "végekről", kissé torzított dinamikájú piacokról, kissé mesterségesen sikeressé tett vállalatok "védettségéből" kellene az önvizsgálatot megejteni. Mert nem lehet elbújni a világverseny valósága elől: hosszú távon mindig kilóg a lóláb, és valakinek ki kell fizetnie a másodrangú műfejlesztések árát.
A Panasonicnak is van egy érdekes bejelentése, a több, mint 270 ezres munkatársi gárdája 4 új emberrel gazdagodott. Bár ez csak egy HR-hír, mégsem akármilyen, hiszen egyikük a 23-szoros olimpiai bajnok Michael Phelps, de a többi arc is alkamas arra, hogy a dobogó legfelső fokára segítse a patinás céget: a 15-szörös világbajnok és ötszörös olimpiai aranyérmes Katie Ledecky; a Paralimpiákon sikeres Lex Gillette, és a japán-amerikai olimpiai reménység, Sakura Kokumai, aki karatében az Egyesült Államok bajnokságát eddig hétszer nyerte meg.
Kapcsolódó cikkek
- CES 2020: Mesterséges intelligencia az LG-vel
- CES 2020 – Bosch: Fókuszban a mesterséges intelligencia
- A Sony új 75” 8K Full Array LED és 48” 4K OLED TV-kkel bővíti kínálatát
- Valódi 8K képminőségű, mesterséges intelligenciával felszerelt tévék az LG-től
- Különleges növénytermesztő készüléket mutat be az LG
- Az LG az okoshűtők új generációjával a jövő konyhájába enged betekintést a CES-en
- Az LG minőségi hangprojektorokat vitt a CES-re
- Munkához és játékhoz is ideálisak az LG 2020-as Ultra monitorai
- Az LG elsőként tudta felülmúlni a 8K Ultra HD tévészabvány hivatalos definíciójában foglaltakat
- Okos funkciókkal ellátott sütők az LG-től
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Egyre több vállalat válik kibertámadások célpontjává
Október az Európai Kiberbiztonsági Hónap (ECSM), amelyet 2012 óta az Európai Unió Hálózatbiztonsági Ügynöksége (ENISA) szervez, és 2016-tól Magyarország is részt vesz benne. A kampány célja, hogy egy hónapon át fokozza a cégek kiberbiztonsági tudatosságát, és felhívja a figyelmet az online térben leselkedő veszélyekre.
Novák Pétert választották meg az MRSZ elnökének
A Magyar Reklámszövetség tisztújító közgyűlése Novák Pétert szavazta meg az egyesület elnökének az elkövetkezendő hároméves ciklusra. Novák Péter 6 év után váltja az elnöki székben Gulyás Jánost, a Wavemaker Hungary vezérigazgatóját. A Premier Kultcaféban tartott közgyűlésen a Reklámszövetség tagsága megválasztotta a 24 tagú Elnökségének tagjait, valamint a Felügyelő Bizottság 3 tagját is. Az MRSZ három alelnöki* székét a hirdetők delegáltjaként Mérő Ádám, a média szektor képviseletében Vidus Gabriella és a szolgáltató szektorban Gulyás János foglalhatja el a következő időszakban. A közgyűlés kezdetekor a Reklámszövetségben való tisztségviselői munkáktól közel 20 év után búcsúzó Hivatal Pétert a Reklámszövetség korábbi elnöksége a MRSZ Tiszteletbeli Örökös Tag kitüntetéssel jutalmazta.
Új elnököt választott az Ecommerce Hungary
Az Ecommerce Hungary Egyesület elnökének, Dr. Bőgel Györgynek, elnöki mandátuma 2024. szeptember 30-án lejárt, ezért az egyesület küldöttgyűlésének új elnököt kellett választania.
21 cég részesült elismerésben a 2024-es Kiválóan Vezetett Vállalatok díjátadóján
Szeptember 26-án, egy díjátadó gála keretein belül lezárult a Deloitte Private 2024-es Best Managed Companies mentorprogramja, mely a hazai magánvállalatok támogatására és elismerésére jött létre. Az idei év során 8 új cég csatlakozott a magyar, és egyben a nemzetközi Best Managed közösséghez, összesen pedig 21 hazai magánvállalat érdemelte ki a minősítést.
Az európaiak csupán 15%-a tudja, hogyan fordíthatja az AI-t a mindennapi élet javára
A Samsung legfrissebb kutatása* rámutat, hogy az európaiaknak csak töredéke érzi magát biztosnak abban, hogy képes használni az AI-t a mindennapokban. A tíz európai országban, több mint 11 000 résztvevő megkérdezésével végzett felmérés szerint a válaszadók több mint fele szeretné, ha az AI egyszerűsítené az életét (53%), fokozná a szórakozási lehetőségeket és javítaná az életminőséget: a takarítás és az időmegtakarítás a prioritások közé tartozik. A válaszadók 42 százaléka örülne, ha az AI segítené az intelligens otthoni eszközök hatékony összekapcsolódását.