Rekord stream nézőszámmal zárt a SEA Games 2019

Kütyü Magazin, 2019. december 12. 14:07

A Razer a 2019-es Southeast Asian Games (SEA Games 2019; 2019-es délkelet-ázsiai játékok) keretében megtartott hat, rendkívül sikeres esport-bajnokság lezárultát ünnepli. Az esportokat hivatalos sportágként szerepeltető, első nagyobb sportesemény záróünnepélye az esport-ipar új korszakának hajnalát jelzi.

Mielőtt kinevezték volna a 2019-es SEA Games hivatalos esport-partnerévé, a Razer már egy évtizede küzdött az esportok elismertetése érdekében. A SEA Games 2019 esport-eseményeinek sikerét követően a Razer most az olimpiai játékokra összpontosít.

 

 

 

„Az esport-esemény átütő siker volt. Izgalmas játékokat és rendkívül magas szintű versenyt láthattunk a SEA Games sportolói között. A játékok tanúbizonyságát adják a térségbeli esport tehetségeink képességeinek.” - nyilatkozta David Tse, a Razer globális esport-igazgatója. „Bár valószínűleg sikerrel jártunk a SEA Games-en, az esportok legitimációjához vezető utunk még nem ért véget. Továbbra is törekszünk arra, hogy az esportok bekerüljenek az olimpiai versenyszámok közé, és nagy várakozással tekintünk a következő, 2021-es SEA Games-re.”

 

 

 

Világszerte elsöprő támogatás a rajongók részéről

Az első esport érmeszerző versenyként lebonyolított eseményt a világ minden táján élő rajongók követték a távolból, míg mások ellátogattak a San Juan Arenába, hogy élőben nézhessék a versenyeket. Csak az első napon a Razer streaming platformjai több mint egymillió megtekintést rögzítettek, körülbelül 70 000 egyidejű nézővel.

 

Az esemény csúcspontján a San Juan Arena teljes egészében megtelt, a Razer streaming platformjai pedig 20 millió megjelenést regisztráltak, 90 000 egyidejű nézővel. A közönség több mint 200 000 órát töltött a YouTube közvetítések megtekintésével, így ez lett a platform világszerte legfelkapottabb 10 gamer témájú videójának egyike.

 

"A SEA Games esport versenyzői határozottságot, rugalmasságot és nagyfokú tiszteletet mutattak mesterségük és támogatóik iránt." - mondta Alvin Juban. "Büszkék vagyunk arra, hogy otthont adunk nekik, és reméljük, hogy újra láthatjuk őket ünnepelni a következő SEA Games során."

 

A Razer tiszteletbeli elismerést kapott a PHISGOC-tól

Az esportok a hagyományos sportokkal megegyező elismerése és közvetítései irányába tett erőfeszítéseiért a Razer megkapta a PHISGOC tiszteletbeli elismerését. A hivatalos elismerést tanúsító bizonyítvány bemutatása már megtörtént, amelyet egy értesítés követ majd a PhiSGOC közösségi csatornáin.

 

„A PHISGOC elismeréssel adózik hivatalos esport partnere, a Razer előtt, amiért társalapítója és vezérigazgatója Min-Liang Tan, valamint Alan Cayetano, a Fülöp-szigeteki képviselőház elnöke és a PHISGOC elnöke révén kezdeményezte az esportok felvételét a 30. SEA Games versenyszámai közé.” - nyilatkozta Juban. Az elmúlt héten megtartott esport-esemény hatalmas sikere igazolta elképzelésünket, valamint a Razerrel való szoros partnerségünket."

 

 

Roman Sazura, COO PhiSGOC elnöke egy elismerést tanúsító bizonyítványt ad át David Tse, a Razer globális esport-igazgatója részére.

 

 Az érmeszerzők teljes listája

 

 

A SEA Games egy nemzetközi sportesemény, amelyet a Nemzetközi Olimpiai Bizottság szentesített. Az idei SEA Games eseményt a Fülöp-szigeteki SEA Games Szervező Bizottsága (PHISGOC) bonyolította le. A SEA Games 2019 sporteseményein összesen kilenc ország vett részt.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A HONOR közzétette az AI-jal felturbózott MagicOS 9.0 ütemtervét

A HONOR bejelentette a MagicOS 9.0 hivatalos frissítési ütemtervét. A MagicOS 9.0 hivatalos verziója*  először a HONOR Magic V3 készüléken lesz elérhető Európában decembertől. Az iparág első, minden szituációhoz személyre szabott AI operációs rendszereként a felhasználói élmény sokkal jobb lesz, beleértve a továbbfejlesztett AI funkciókat, az optimalizált ember-gép interakciót és még több személyes AI élményt. 

2024. november 25. 11:37

Harmadik negyedéves árbevételével a Xiaomi túlszárnyalta a piaci várakozásokat

A Xiaomi Corporation (továbbiakban „Xiaomi” vagy a „Csoport”) – a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, amely az Internet of Things („IoT”) platform által összekapcsolt okostelefonokra és okoshardverekre épül, bejelentette a 2024. szeptember 30. napján lezárult három hónapos periódusra („2024 Q3,” vagy „az Időszak”) vonatkozó nem auditált, konszolidált eredményét. 

2024. november 25. 09:59

AI fotogrammetriával bővült az Artec Studio 19

A professzionális 3D szkenner megoldásokat gyártó Artec 3D bemutatta az Artec Studio, átfogó 3D szkennelő, adatfeldolgozó, reverse engineering és minőségellenőrzési célszoftver legújabb verzióját. Az AS19-et többek között széleskörű szkenner-integrációval, nagyobb teljesítménnyel és mesterséges intelligencia alapú fotogrammetriával fejlesztették, hogy még jobban megfeleljen a különböző iparágakból érkező szakemberek igényeinek. A szoftver egyik legizgalmasabb újítása, hogy már nemcsak 3D szkenek, de fényképek és videófelvételek alapján is képes 3D modellek létrehozására.

2024. november 24. 15:33

HMD: A szülők fele szerint megváltozott a gyerekük személyisége a telefonhasználattól

A HMD friss kutatásai szerint az okostelefonok negatívan hatnak a fiatalokra. A szülők háromnegyede aggódik a telefonhasználat miatt, és több mint fele úgy érzi, túl korán vásárolt okostelefont a gyerekének. A fiatalok harmada megerősítette, hogy valóban hajlamosabb a szorongásra, amióta telefont használ, de azt is bevallották, hogy túl sok időt töltenek a közösségi médiában.

2024. november 24. 13:58

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36