=internetmarketinghu kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: =internetmarketinghu
Hogyan segíthet cégének a nyerő internetmarketing úgy lehagyni a konkurenciát, ahogy a nyúl lehagyja a teknősbékát?
A legtöbben egyáltalán nem veszik komolyan az internetmarketinget, és ezzel gyakorlatilag ezüsttálcán kínálják a lehetőséget versenytársaiknak. Az alábbi cikkben részletesen bemutatom azt a stratégiát, amellyel elkerülheti ezt az óriási hibát, és amelynek segítségével 2008-ban behozhatatlan előnyre tehet szert konkurenseihez képest.
A marketingesek 3 igazsága
3 olyan alapvető igazság létezik a reklámozással kapcsolatban, mely újra és újra felmerül, mégis a legtöbben figyelmen kívül hagyják. Cikkünkben részletesen bemutatjuk melyek ezek az alaptételek.
Online videó: szórakozás vagy bevételi forrás?
Az interneten böngészve szinte már alig akad olyan weboldal, ahol valamilyen formában ne lenne jelen online videó. Sokan csak szórakozásra használják, akad azonban jó néhány olyan leleményes vállalkozó, aki komoly profitra tesz szert a segítségével. Cikkünkből megtudhatja, mire érdemes figyelnie, ha egy minden igényt kielégítő online videókampányt szeretne készíteni.
Hol érdemes elhelyeznie hirdetését?
A következőkben elolvashatja, milyen szempontokat érdemes figyelembe vennie hirdetései elhelyezésénél, ha azt szeretné, hogy célpiaca a lehető legnagyobb mértékben reagáljon üzeneteire.
Ki a tökéletes web 2.0-s termékmenedzser?
Cikkünkben bemutatjuk milyen jellemvonásokkal kell rendelkeznie egy online termékmenedzsernek, ha sikeres szeretne lenni a web 2.0 világában.
Honlap: csak 3 másodperce van
Cikkünk segítségével bekukucskálhat látogatói elméjébe és megtudhatja mi játszódik le gondolataikban azokban az első másodpercekben, amikor megérkeznek az Ön weboldalára.
2007-es online trend-előrejelzés
Cikkünkben bemutatjuk melyek azok a fő irányvonalak a nemzetközi online marketing világában, melyeket az új évben a hazai online marketingeseknek is érdemes szem előtt tartaniuk, ha hirdetéseikkel az idei évben is sikereket szeretnének elérni vagy akár csak konkurenciájukat egy lépéssel megelőzni.
Tippek a "jó" kulcsszó kiválasztásához
Számos kutatás bebizonyította, hogy az internetes böngészések körülbelül 80%-a a keresőprogramokban indul. Amikor a vásárlók egy megoldást keresnek a világhálón és az Ön cége nincs ott a keresési eredmények közt, akkor nem fognak tovább kutatni Ön után sem itt, sem más csatornákon. Egy üzleti céllal létrehozott honlap keresőkbe való optimalizálása kritikus fontossággal bír.
Az okos marketinges tudja mivel e-mailezik
Ma már a legtöbb vállalat életében jelentős szerepet tölt be az e-mail alapú ügyfél kommunikáció. Azonban még a szakemberek közül is csak kevesen ismerik és használják - megfelelő alkalmazás hiányában - az ágazatban rejlő további lehetőségeket.
Ön hány vevőt szeretne?
A legtöbb internet marketinges egyetért abban, hogy az 1-2%-os konverziós arány már „jó” teljesítménynek számít egy értékesítési weboldalon. Ez a kifejezés annyit jelent, hogy 100 látogatóból 1 vagy 2 személy teszi meg azt a lépést, mely a weboldal értékesítési folyamatának végső célja – azaz vásárol, információt kér, vagy letölt egy anyagot. Cikkünkből megtudhatja, miként kell megfelelően értelmezni a fenti számokat és hogyan kalkulálhatja ki segítségükkel várható eladásait.
Építse ki saját piacát
Cikkünkben bemutatjuk miért is tartják olyan hatékony eszköznek az e-mail marketinget és mit nyerhet ÖN ha profi módon alkalmazza ezt a technikát.
A blogok hatása a márkára
Cikkünkben bemutatjuk, milyen szerepet játszanak a blogok azon internetezők életében, akik gyakran keresik fel ezt az egyre népszerűbb információs forrást, amikor egy termék vagy márka után érdeklődnek.
Megéri az árát?
Amikor a marketingesek egy árucikk értékét próbálják „belőni” a piaci bevezetés előtt, általában nincs túl nagy mozgásterük a lehetséges árak tekintetében. Azonban egy kevésbé kézzelfogható dolog esetében – szolgáltatás, előfizetés, szeminárium, letölthető elektronikus könyv stb. – a lehetséges árak gyakran meglepően széles skálán mozognak.
Készüljön fel a látogatók dömpingjére
Ha nem rendelkezik megfelelő háttérrendszerrel és látogatottságmérő eszközzel, akkor egy sikeres reklámkampány hatásaként csak annyit érzékelhet, hogy weboldala túlterhelt a sok látogató következtében.
Fedezze fel a keresőprogramok rejtett információit!
Cikkünkből megtudhatja, miként nyerhet ki értékes információkat a keresőprogramokból - termékeivel, iparágával és a versenytársaival kapcsolatban.
A fogyasztói megelégedettség már nem elsődleges szempont
Cikkünkből megtudhatja, hogy miért éri meg egy cégnek sokkal inkább figyelmét a vásárlói elkötelezettség kialakítására fordítani a fogyasztók elégedettségére való törekvése helyett.
Eljött a webanalitika ideje...
A reklámügynökségek legfőbb feladata, hogy tökéletesen kreatív kampányokat készítsenek, de a siker érdekében fókuszálniuk kellene a munkájukhoz nélkülözhetetlen háttértevékenységekre is.
Hatékonyabb keresőmarketing a látogatottságelemzés segítségével
A keresőmarketing az egyik legolcsóbb és legegyszerűbben elkezdhető látogatottságnövelő módszer. A legtöbb weboldal tulajdonos azonban mégsem alkalmazza ezt a technikát honlapja készítése és népszerűsítése során. Valószínűleg nincsenek tisztában azzal...
Hogyan tehet szert eredményesen működő linkpartnerekre? - 3. rész
Cikksorozatunk előző részeiben leírtuk, milyen szabályokat érdemes betartania, ha eredményeket hozó linkpartnereket szeretne magáénak tudni, valamint bemutattunk egy módszert is, amelynek használatával rendkívüli mértékben megnövelhető a linkmarketing hatékonysága. Előző cikkeinken azonban nem esett szó az affiliate marketingről - vagy más nevén partnerprogramról -, mert úgy gondoltuk, hogy ez a téma egy külön anyagot érdemel.
Hogyan tehet szert eredményesen működő linkpartnerekre? - 2. rész
Cikksorozatunk első részében leírtuk a linkmarketing működésének alapjait. Ahogy ígértük mai cikkünkben bemutatjuk, milyen látogatottsági adatokat kell mérnie, ha linkmarketingjét maximális hatékonysággal akarja folytatni.
Cikkgyűjtő
További híreink
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.
Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!
’Az Év Honlapja’ verseny izgalmas lehetőséget kínál mindazok számára, akik az elmúlt időszakban új honlapokat, applikációkat, digitális- és technológiai megoldásokat hoztak létre!
Az idei pályázat 2024. november 15-ig várja a nevezéseket. Itt az idő, hogy a TE projekted is a digitális világ reflektorfényébe kerüljön!